MEDIA

Τηλεθέαση: Ποια προγράμματα της βραδινής ζώνης χάνουν τηλεθεατές

Τηλεθέαση: Ποια προγράμματα της βραδινής ζώνης χάνουν τηλεθεατές

Σκαμπανεβάσματα και σκληρός ανταγωνισμός πρωταγωνιστούν στην prime time

Η βραδινή ζώνη στα κανάλια σχολιάζεται έντονα, καθώς ο ανταγωνισμός είναι
σκληρός και οι σταθμοί δίνουν μεγάλη σημασία στις πρωτιές που σημειώνουν.
Έτσι, η τηλεθέαση μπαίνει καθημερινά στο επίκεντρο με τις σειρές και τα ριάλιτι
να κονταροχτυπιούνται.

Χαρακτηριστικά, χθες, το βράδυ της Τρίτης, η «Μάγισσα» του ΑΝΤ1
σκαρφάλωσε στο 15,8% στο σύνολο και στο 16,2% των τηλεθεατών 18-54. Την
ίδια ώρα, το «MasterChef» του STAR κράτησε παρέα στο 11,4% του συνόλου και
στο 16,2% των τηλεθεατών 18-54.

Το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ, «Survivor», που ανεβαίνει τα βράδια της
Κυριακής αλλά τις καθημερινές «ζορίζεται» λόγω των αντιπάλων, κατέγραψε
14,8% και 13,4%.

Στο μέτωπο του ALPHA, «Ο Σασμός» έκανε 14,1% στο σύνολο και 12,2% στο
δυναμικό κοινό ενώ το «Προξενιό της Ιουλίας» -που παίρνει το lead in- 10,9% και
7,5% αντίστοιχα. Και οι δύο σειρές εμφανίστηκαν, χθες, με χαμηλότερα από το
αναμενόμενο ποσοστά αποδεικνύοντας ότι το κοινό μοιράζεται.

Στη βραδινή ζώνη του MEGA, το «Ναυάγιο» έκανε 17,4% στο σύνολο και 12,4%
στο δυναμικό κοινό ενώ οι «Παγιδευμένοι» του ΑΝΤ1 9,7% και 8,8%.

Οι σειρές της ΕΡΤ1 περιορίστηκαν σε μονοψήφια, με την «Παραλία» να σημειώνει 5,6% στο σύνολο και 5,8% στο δυναμικό κοινό. Η παραγωγή μυθοπλασίας «Κάνε ότι κοιμάσαι» αρκέστηκε στο 2,3% στο σύνολο και στο 3,4% στο δυναμικό κοινό.

Στη late night ζώνη, το ντοκιμαντέρ της Ανθής Βούλγαρη στο MEGA με τίτλο
«Μαμά έρχομαι» άγγιξε το 20,3% του συνόλου και το 18,5% του δυναμικού
κοινού ενώ το «The 2night show» το 9,8% και το 10,1%.

Σχετικές ειδήσεις