MEDIA

Τηλεθέαση: Ποια τηλεπαιχνίδια ξεχωρίζουν στη μεσημεριανή και απογευματινή ζώνη

Τηλεθέαση: Ποια τηλεπαιχνίδια ξεχωρίζουν στη μεσημεριανή και απογευματινή ζώνη

Πληθώρα τηλεπαιχνιδιών ρίχνονται στην αρένα και διεκδικούν το δικό τους μερίδιο

Ο ανταγωνισμός δεν αφήνει αλώβητα τα τηλεπαιχνίδια της φετινής σεζόν. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια προγράμματα που ξεχωρίζουν όπως το «Rouk Zouk» του ΑΝΤ1.

Το τηλεπαιχνίδι, με τη Ζέτα Μακρυπούλια, παίρνει προβάδισμα και κόβει πρώτο το νήμα στη μεσημεριανή ζώνη σημειώνοντας χθες 13,4% στο σύνολο και 14,2% στους τηλεθεατές 18-54. Το «Shopping STAR», με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου, φαίνεται ότι έχει «κλειδώσει» ένα σταθερό ποσοστό που χθες μεταφράστηκε σε 10,3% στο σύνολο και σε 8,4% στο δυναμικό κοινό.

Ο Μάρκος Σεφερλής, στον ΣΚΑΪ, με το «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου», κατέγραψε χθες 10% στο σύνολο και 7,4% στο δυναμικό κοινό. Το «5Χ5» του ΑΝΤ1 ξεχωρίζει, με τον Θάνο Κιούση να κρατά χθες το 15,5% στο σύνολο και το 12,3% στο δυναμικό κοινό. Όσον αφορά στο «My style rocks», στον ΣΚΑΪ, το πρότζεκτ με την Κατερίνα Καραβάτου έκανε 9,4% και 10,2% αντίστοιχα. Το «Next please», στο OPEN, περιορίστηκε στο 2,2% και στο 1,2%, ποσοστά εξαιρετικά χαμηλά.

Στην απογευματινή ζώνη, «Ο τροχός της τύχης» είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής. Με 19,1% στο σύνολο και 15,6% στο δυναμικό κοινό, το φορμάτ με τον Πέτρο Πολυχρονίδη δεν αφήνει ιδιαίτερα περιθώρια στον ανταγωνισμό και έτσι θεωρείται δεδομένο ότι θα συνεχίσει του χρόνου. Το «Chase», στο MEGA, με τη Μαρία Μπεκατώρου, έκανε 14,7% στο σύνολο και 12,9% στο δυναμικό κοινό ενώ ο «Μονομάχος» του ΣΚΑΪ περιορίστηκε στο 7,4% στο σύνολο και στο 8,4% στους τηλεθεατές 18-54.

Να σημειωθεί ότι, την επόμενη σεζόν, τα τηλεπαιχνίδια αναμένονται να αυξηθούν με το STAR να έχει κλειδώσει ήδη στη φαρέτρα του το «1% club». Παράλληλα, στον ALPHA συζητούν την επιστροφή του «Deal» που παρουσίασε με τεράστια επιτυχία ο Χρήστος Φερεντίνος.