MEDIA

Τηλεθέαση: Το MasterChef οδηγεί τη βραδινή ζώνη – Χαμόγελα στο STAR

Τηλεθέαση: Το MasterChef οδηγεί τη βραδινή ζώνη – Χαμόγελα στο STAR

Ο διαγωνισμός μαγειρικής δείχνει δυναμική, παίρνει προβάδισμα και δημιουργείθετικούς οιωνούς για την επόμενη χρονιά

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον κυλά το δεύτερο μισό της χρονιάς, με την prime time να έχει ξεκάθαρο πρωταγωνιστή στους τηλεθεατές 18-54. Το «MasterChef» του STAR σαρώνει στο πέρασμά του, σημειώνοντας χθες 20,3% στο δυναμικό κοινό. Η dream team κριτική επιτροπή, οι μαγειρικές δοκιμασίες, τα καλογυρισμένα επεισόδια, οδηγούν τον διαγωνισμό στην κορυφή. Το εν λόγω πρότζεκτ έχει φέρει αέρα ανανέωσης στο STAR, καθώς τους τελευταίους μήνες όλες οι εκπομπές πηγαίνουν εξαιρετικά. Λόγος, άλλωστε, για τον οποίο το STAR από την 1/01/204 έως την 28η Μαρτίου βρέθηκε στην πρώτη θέση με 11,43%.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το βράδυ της Πέμπτης, ο «Σασμός» του ALPHA κατέγραψε 15,7% στο σύνολο και 13,3% στο δυναμικό κοινό ενώ «Η Γη της Ελιάς» κράτησε συντροφιά στο 18,9% του συνόλου και στο 12,7% του δυναμικού κοινού. Το «Προξενιό της Ιουλίας» του ALPHA έκανε 16,9% στο σύνολο και 11,9% στους τηλεθεατές 18-54, ο «Έρωτας Φυγάς» του ΑΝΤ1 9% και 6,3% αντίστοιχα, ενώ η δραμεντί «Ο πρώτος από εμάς» του ίδιου σταθμού 4,7% και 5,4%.

Το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ, «Survivor», έκανε 16% στο σύνολο και 12% στο δυναμικό κοινό. Η σειρά της ΕΡΤ1, «Παραλία», περιορίστηκε στο 7,5% στο σύνολο και 7,1% στο δυναμικό κοινό. Στη ζώνη των 20.00, «Ο παράδεισος των Κυριών» στον ALPHA έκανε 17,1% στο σύνολο και 11,5% στο δυναμικό κοινό ενώ οι «Boomers» του ΑΝΤ1 16,8% στο σύνολο και 20,1% στους τηλεθεατές 18- 54. Στην late night ζώνη, η «Αυτοψία» του ALPHA έκανε 8,9% στο σύνολο και 9,2% στο δυναμικό κοινό, οι «Ανοιχτές υποθέσεις» του OPEN 7,5% και 6,4% στο δυναμικό κοινό και το «Πρόσωπο με πρόσωπο» του ΑΝΤ1 8,4% και 4,9%.