MEDIA

Στα 15,9 εκατ. ευρώ η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη

Στα 15,9 εκατ. ευρώ η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη
Στο ποσό των 15,9 εκατ. ευρώ ανήλθε το ποσό της επένδυσης στη διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα κατά το α’ τρίμηνο του 2011...

Στο ποσό των 15,9 εκατ. ευρώ ανήλθε το ποσό της επένδυσης στη διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα κατά το α’ τρίμηνο του 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία της IAB Hellas.

Πρώτος στη διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο έρχεται ο τομέας των χρηματοοικονομικών, με επενδύσεις 3,6 εκατ. ευρώ και ποσοστό 22,7% στη συνολική δαπάνη.

Ακολουθεί ο τομέας των Τηλεπικοινωνιών, με επενδύσεις 3,4 εκατ. ευρώ και ποσοστό 21,6%., ενώ ο τομέας Καταναλωτικών Αγαθών πραγματοποίησε επενδύσεις 3 εκατ. ευρώ και ποσοστό 18,7%.

Περισσότερα στο newscode.gr