ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ένας σταρ του ποδοσφαίρου, μία μπίρα, ένας τελικός και μία κρουαζιέρα…

Ένας σταρ του ποδοσφαίρου, μία μπίρα, ένας τελικός και μία κρουαζιέρα…

Είναι γνωστό ότι ποδόσφαιρο και μπίρα είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός. Αν μάλιστα ο ποδοσφαιρικός αγώνας που παρακολουθείς είναι ο τελικός του UEFA Champions League και η μπίρα είναι Heineken, τότε ο συνδυασμός γίνεται ακόμη καλύτερος.

Και αν στο μείγμα προσθέσεις μία δόση από έναν θρύλο του ποδοσφαίρου όπως είναι ο Ροναλντίνιο, μία δόση από Μύκονο, άλλη μία από κρουαζιέρα και άλλη μία από πάρτι στο Cavo Paradiso, τότε το αποτέλεσμα ακούγεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον…

Το συνδυασμό αυτό είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι 450 «τυχεροί» προσκεκλημένοι από ολόκληρο τον κόσμο που βρέθηκαν στο μεγάλο πάρτι της Heineken, με αφορμή τον πρόσφατο τελικό του UEFA Champions League. Το Heineken Champions Voyage ήταν μία διήμερη κρουαζιέρα στη Μύκονο με τους παρευρισκόμενους να έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν αφενός τον τελικό μεταξύ της Ρεάλ Μαδρίτης και της Γιουβέντους και αφετέρου να πάρουν μέρος σε μία σειρά από πάρτι και εκδηλώσεις.

Για παράδειγμα, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον «καπετάνιο» της κρουαζιέρας που δεν ήταν άλλος από τον Ροναλντίνιο, τον διάσημο ποδοσφαιριστή της Μπαρτσελόνα που έκανε θραύση στα ευρωπαϊκά γήπεδα και ήταν καλεσμένος της Heineken. Και εκτός από selfie τον είδαν να παίρνει μέρος σε αγώνα ποδοβόλλεϋ αντιμετωπίζοντας μία ομάδα, αρχηγός της οποίας ήταν ο παλαίμαχος -πλέον- αλλά ιδιαίτερα αγαπητός, ποδοσφαιριστής, Αντώνης Νικοπολίδης, ο οποίος ήταν καλεσμένος της Αθηναϊκής Ζυθοποίιας.

Αυτό που αξίζει να επισημανθεί είναι πως το Heineken Champions Voyage πραγματοποιείτο μέχρι πρότινος στην Ίμπιζα της Ισπανίας, αλλά φέτος προτιμήθηκε η Ελλάδα και η Μύκονος, δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό, ενισχύοντας την προβολή της στο εξωτερικό και στηρίζοντας την ελληνική οικονομία, σε τοπικό αλλά και εθνικό επίπεδο, καθώς η πρωτοβουλία συνοδεύεται από μία ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας σε περισσότερες από 50 χώρες.

Το πρόγραμμα της διήμερης κρουαζιέρας ήταν εντυπωσιακό και δεν είναι τυχαίο ότι άπαντες οι προσκεκλημένοι αποχώρησαν με τις καλύτερες εντυπώσεις.

Το πρώτο βράδυ οι καλεσμένοι παρακολούθησαν ένα μοναδικό pre-game show στο κατάστρωμα του κρουαζιερόπλοιου με χορευτές και μουσικούς, δημιουργώντας μια μοναδική «γηπεδική» ατμόσφαιρα! Ο αγώνας προβλήθηκε σε μια τεράστια οθόνη και σε κάθε γκολ οι πανηγυρισμοί ήταν εντυπωσιακοί! Με το τέλος του παιχνιδιού και την ανάδειξη του νικητή, τα πυροτεχνήματα φώτισαν τον ουρανό, κάνοντας όσους τα έβλεπαν από τα κοντινά νησιά να αναρωτιούνται «τι συμβαίνει;». Η απάντηση δεν άργησε να έρθει από τα Social Media όπου «ταξίδευε» ήδη η γιορτή του Heineken Champions Voyage.

Τη δεύτερη ημέρα της κρουαζιέρας έγινε ο επίσημος εορτασμός του τελικού, που κράτησε μέχρι την ανατολή του ηλίου στο Super Paradise και το Cavo Paradiso, πάντα με τη συνοδεία της Heineken.

«Το Champions Voyage 2017 ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία, αφήνοντας σε όσους είχαν την ευκαιρία να το ζήσουν τρομερές αναμνήσεις! Η Heineken δημιούργησε ένα αξέχαστο διήμερο με κορυφαίες ποδοσφαιρικές στιγμές, πολλή διασκέδαση και πολλή Heineken, την κορυφαία μπίρα των πρωταθλητών, καταναλώνοντας πάντα υπεύθυνα!» σημείωσε η Ευτυχία Γατοπούλου, Marketing Manager για τη Heineken στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Δείτε το βίντεο: