ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Κατά της εγκατάστασης νέων πλευρικών διοδίων η Περιφέρεια Αττικής

Κατά της εγκατάστασης νέων πλευρικών διοδίων η Περιφέρεια Αττικής

Η Περιφέρεια Αττικής παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην αντίθεσή της ως προς την εγκατάσταση νέων πλευρικών διοδίων στους κόμβους Μεταμόρφωσης και Αγίου Στεφάνου, καθώς και στην απομάκρυνση των ήδη εγκατεστημένων, ενώ ζητά να τεθεί σε εφαρμογή η αναλογική χιλιομετρική χρέωση, όχι μόνο για το εθνικό οδικό δίκτυο, αλλά και για την Αττική οδό - θέσεις τις οποίες είχε εκφράσει για το θέμα αυτό και σε παλαιότερη συνεδρίαση του ΠΕΣΥ, τον Δεκέμβριο του 2014.

Τις θέσεις αυτές διατύπωσε από το βήμα του Περιφερειακού Συμβούλιου, ο αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών, Γιώργος Καραμέρος, ο οποίος ταυτόχρονα έθεσε ως επιτακτική ανάγκη τη διάνοιξη της Λεωφόρου Κύμης, από το «τριεθνές» (Μαρούσι-Πεύκη-Ηράκλειο) έως την εθνικό οδό Αθηνών-Λαμίας, έργο που «πρέπει να τεθεί σε προτεραιότητα» όπως σημείωσε. Επιπλέον, ζήτησε να παραμείνει ελεύθερο από διόδια το περιαστικό τμήμα της εθνικής οδού από τη Μεταμόρφωση έως τις Αφίδνες, να απαλλαγούν από την υποχρέωση καταβολής διοδίων ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, κάτοικοι και εργαζόμενοι όμορων σε σταθμούς διοδίων, περιοχών, καθώς και την οριστική παύση των διώξεων πολιτών που συμμετείχαν σε κινήματα κατά των διοδίων.

Τέλος, ο κ. Γ. Καραμέρος υπογράμμισε ότι «η κυβέρνηση θα κριθεί για το πώς και αν θα έχει αναχαιτίσει την επιβολή νέων διοδίων και όχι για το αν αυτά θα επιβληθούν το 2019 ή το 2020».

Ο υπουργός παρακολούθησε τη συνεδρίαση και άκουσε με προσοχή τους εισηγητές και τους εκπροσώπους της αντιπολίτευσης και των κατοίκων που πήραν το λόγο. Στην πλειοψηφία τους αναγνώρισαν την αποφασιστική και αποτελεσματική πρακτική που ακολούθησε για την αποπεράτωση των αυτοκινητοδρόμων. Όπως τόνισε ο ίδιος, θα συνεχίσει τις διαπραγματεύσεις για την επίλυση και του ζητήματος των διοδίων εντός του νομού κατ΄αρχήν. Αναφέρθηκε στη δυσκολία που είχαν οι διαπραγματεύσεις με τους εργολάβους και τους κατασκευαστές, επισημαίνοντας ότι «θα μπορούσαμε να είχαμε καταγγείλει τις συμβάσεις ως εύκολη λύση, πλην όμως θα έπρεπε να επιστρέψουμε την κοινοτική χρηματοδότηση και αποζημιώσεις ύψους 8.5 δισ.».

Σχετικές ειδήσεις