Ανακοινώθηκε ο Ουότερς
Παίκτης του Ολυμπιακού με τη... βούλα είναι από το βράδυ της Τρίτης (27/12) ο Ντομινίκ Ουότερς.
Οι ερυθρόλευκοι βρήκαν στο πρόσωπό του τον παίκτη που θα καλύψει το κενό του Ντάνιελ Χάκετ.
Διαβάστε περισσότερα στο Onsports.gr
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή