Θρύλος για (Σ)κούπα!

Ο Ολυμπιακός πήρε και δεύτερη νίκη επί του Ηρακλή στο κλειστό της Μίκρας, κάνοντας το 2-0 στη σειρά των τελικών της Α1 βόλεϊ ανδρών.

Ο Ολυμπιακός πήρε και δεύτερη νίκη επί του Ηρακλή στο κλειστό της Μίκρας, κάνοντας το 2-0 στη σειρά των τελικών της Α1 βόλεϊ ανδρών.

Έτσι, οι ερυθρόλευκοι παίζουν πλέον το match ball στην έδρα τους την ερχόμενη Δευτέρα, σε αγώνα που θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών.

Το σημερινό παιχνίδι εξελίχθηκε σε …προσωπική κόντρα των Μπίλινγκς και Τζούριτς, οι οποίοι έπαιρναν κατά κύριο λόγο πάνω τους τις επιθέσεις κυανέρυθρων και ερυθρόλευκων αντίστοιχα.

Πλέον, οι ερυθρόλευκοι ετοιμάζουν το δικό τους πάρτι, αφού την Δευτέρα στις 19.00, με νίκη επί του Ηρακλή σηκώνουν την κούπα. Μια κούπα, που έχει έρθει για αυτούς με τον καλύτερο τρόπο, αφού κατάφεραν να «σπάσουν» διαδοχικά τις έδρες του Παναθηναϊκού και του Ηρακλή, έχοντας σημειώσει παράλληλα και 4 διαδοχικές ανατροπές, από 2-0 σε 2-3…

Τα σετ: 17-25, 23-25, 33-35.

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή