ΠΑΙΔΕΙΑ

Πανελλήνιες 2015: Στα Αρχαία Ελληνικά και τα Μαθηματικά εξετάζονται σήμερα (25/5) οι υποψήφιοι

Πανελλήνιες 2015: Στα Αρχαία Ελληνικά και τα Μαθηματικά εξετάζονται σήμερα (25/5) οι υποψήφιοι

Με δύο μαθήματα κατεύθυνσης (Μαθηματικά και Αρχαία Ελληνικά) συνεχίζονται σήμερα Δευτέρα 25 Μαΐου οι Πανελλήνιες Εξετάσεις 2015.

Οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στα εξής μαθήματα κατεύθυνσης: Μαθηματικά (Θετική Κατεύθυνση, Τεχνολογική Κατεύθυνση-κύκλος Τεχνολογίας και Παραγωγής, Τεχνολογική Κατεύθυνση-κύκλος Πληροφορικής και Υπηρεσιών) και Αρχαία Ελληνικά (Θεωρητική Κατεύθυνση)

Το Newsbomb.gr θα βρίσκεται για μια ακόμα χρονιά στο πλευρό των μαθητών και σε συνεργασία με τα φροντιστήρια «ΝΕΟ», θα ενημερώνει έγκυρα και έγκαιρα τόσο για τα θέματα των Πανελληνίων 2015 όσο και για τις απαντήσεις τους, καθώς και για τις Βάσεις 2015 μόλις ολοκληρωθούν οι Πανελλαδικές 2015.

ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Υπενθυμίζεται ότι ως ώρα έναρξης της εξέτασης ορίζεται η 8:30 π.μ.. Οι υπψήφιοι θα πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 8:00 π.μ. ενώ η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις ώρες.

Τι πρέπει να έχουν μαζί τους οι μαθητές

  • Το δελτίο του εξεταζόμενου
  • Την αστυνομική του ταυτότητα ή διαβατήριο
  • Δυο στυλό διαρκείας (μπλε ή μαύρο), μολύβι, γομολάστιχα, γεωμετρικά όργανα, μολύβι, γομολάστιχα.
  • Όποιος επιθυμεί μπορεί να έχει μαζί του ένα μπουκαλάκι νερό ή αναψυκτικό
  • Στα εξεταστικά κέντρα θα υπάρχουν ειδικά μηχανήματα-«κόφτες» για τα κινητά. Αν εντοπιστεί μαθητής με κινητό τηλέφωνο, ακόμη και απενεργοποιημένο, το πιθανότερο είναι να μηδενιστεί το γραπτό του.
  • Δεν επιτρέπεται η χρήση υπολογιστικών μηχανών και διορθωτικού (blanco).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Τι πρέπει να προσέξουν στα Αρχαία Ελληνικά οι υποψήφιοι

Σε ένα μάθημα που παραδοσιακά δεν συγκεντρώνει υψηλές βαθμολογίες, αλλά αποτελεί βαρόμετρο για την εισαγωγή στις υψηλόβαθμες σχολές του πρώτου επιστημονικού πεδίου, οι υποψήφιοι πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στο διδαγμένο κείμενο.

Αρχικά, πρέπει να διευρύνουμε την εκφώνηση υπογραμμίζοντας τις λέξεις – κλειδιά, ώστε να κατανοήσουμε ακριβώς τα ζητούμενα.

Αρχίζουμε με το πιο εύκολο ζητούμενο και προχωράμε προς το πιο δύσκολο, απαιτητικό και χρονοβόρο. Άρα, αρχίζουμε με εισαγωγή, λεξιλογικές ασκήσεις, μετάφραση.

Πριν αρχίσουμε να γράφουμε ανακαλούμε στη μνήμη μας τόσο την παράγραφο που απαιτείται να γράψουμε στην εισαγωγή όσο και στη μετάφραση.

Προσεκτική μετάφραση που να αποδίδει το ύφος του συγγραφέα.

Συστηματική μελέτη και γνώση των εισαγωγών και ερμηνευτικών σχολίων.

«Κλειδιά» για την επιτυχία, εκτός από την προετοιμασία, είναι και η καλή ψυχολογία, η «αποβολή» του άγχους και η ψυχραιμία.

Συγκεκριμένα, για τη βέλτιστη απόδοση των μαθητών, υπάρχουν μερικά μυστικά:

  • Την τελευταία ημέρα δεν επιμένουμε σε όλη την ύλη και αφήνουμε για το τέλος όσα κεφάλαια αισθανόμαστε ότι γνωρίζουμε καλύτερα.
  • Επιμένουμε σε όσα αισθανόμαστε ότι δεν κατέχουμε καλά
  • Παρακολουθούμε με συνέπεια τα επαναληπτικά μαθήματα του φροντιστηρίου
  • Δεν σπαταλάμε δυνάμεις ξενυχτώντας. Φροντίζουμε να πέσουμε για ύπνο νωρίς για να προσέλθουμε ξεκούραστοι και να ανταποκριθούμε στην πολύωρη διαδικασία.
  • Αποφεύγουμε προστριβές, συγκρούσεις και όσα άτομα μας μεταδίδουν το άγχος τους.
  • Διαβάζουμε και ξαναδιαβάζουμε προσεκτικά τις οδηγίες και τα ερωτήματα κάθε θέματος.
  • Αν κάποιο θέμα μας δυσκολέψει και κολλήσουμε, καλύτερα να προχωρήσουμε σε άλλο. Γυρίζουμε σε αυτό που μας δυσκολεύει, όταν τελειώσουμε με τα υπόλοιπα.
  • Παίρνουμε μαζί μας στο εξεταστικό κέντρο νερό ή ένα χυμό.