ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

F1: Έχασε τη ζωή του ο Andrea De Cesaris

F1: Έχασε τη ζωή του ο Andrea De Cesaris

Σε μία δραματική ημέρα για τον κόσμο της F1, ο Andrea De Cesaris χάνει τη ζωή του σε δυστύχημα με την μοτοσυκλέτα του.


Μετά τα άσχημα νέα από την Ιαπωνία και το ατύχημα του Jules Bianchi, έρχεται η είδηση του θανάτου του Andrea De Cesaris. Το δυστύχημα έγινε αργά το απόγευμα στη Ρώμη, όταν έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του και χτύπησε θανάσιμα στο προστατευτικό κιγκλίδωμα στον περιφεριακό δρόμο της Bufalotta , σύμφωνα με τις προκαταρκτικές εκθέσεις της αστυνομίας.


Ο 55χρονος De Cesaris παρά το ότι είχε σταματήσει τους αγώνες αυτοκινήτου παρέμενε ένας λάτρης των σπορ. Ο φίλος του Giancarlo Minardi τον περιέγραφε ως ένα τύπο, που κατάφερνε να βγει ατσαλάκοτος μετά από τη μεγαλύτερη καταστροφή. Ο ίδιος ο De Cesaris πέρυσι είχε δηλώση σε συνέντευξη του πως είχε καλύψει την αγάπη για τους αγώνες αυτοκινήτου με το windsurfing.: «Είμαι λάτρης του αθλητισμού και της αδρεναλίνης που προσφέρει. Τα πολλά χρόνια που ήμουν μέλος του κόσμου της Formula One μου έχουν αφήσει υπέροχες αναμνήσεις, καθώς και την ανάγκη να έχω έντονα συναισθήματα. Το να δαμάζω τα κύματα μου γεμίσει το κενό των αγώνων


Είχε ξεκινήσει τους αγώνες όπως και κάθε άλλος οδηγός με τα καρτ (έγινε πρωταθλητής junior). Στη συνέχεια πήγε στο πρωτάθλημα F3. Το ντεμπούτο του στην F1 έγινε το 1980 στον Καναδά και έμεινε στους αγώνες μέχρι το 1994. Είχε μια καριέρα με ένα μεγάλο αριθμό των ομάδων: Alfa Romeo (με την οποία είχε τα καλύτερα αποτελέσματα του), McLaren, Ligier, Minardi, Brabham, Rial, Scuderia Ιταλία, Jordan, Sauber και Tyrrell. Το 1981 αντικατέστησε τον Alain Prost στη McLaren.

Ήταν ένας γρήγορος οδηγός αλλά ήταν τα εντυπωσιακά (καταστροφικά) ατυχήματα από τα οποία έμεινε στην ιστορία. Ήταν μάλιστα τόσα πολλά που οι βρετανικές εφημερίδες του έδωσαν το παρατσούκλι «Andrea de Crasheris».

Δεν κέρδισε τίτλο αλλά ούτε και κάποιο Grand Prix, αλλά ανέβηκε στο podium σε πέντε διοργανώσεις . Ιστορικός είναι ο τερματισμός του στο Μεξικό στην τέταρτη θέση όταν έσπρωξε το μονοθέσιό του για δει την καρό σημαία.

Συγκέντρωσε 59 βαθμούς και η καλύτερη εμφάνισή του στο πρωτάθλημα ήταν η όγδοη θέση (το 1983). Μετά το τέλος της καριέρας του στην Formula 1 έκανε κάποιες συμμετοχές στα Grand Prix Masters.