FUN TIME

Κασιδιάρης – Κανέλλη: Μάχη και στα social media

Κασιδιάρης – Κανέλλη: Μάχη και στα social media

Το πρωτοφανές περιστατικό της επίθεσης του εκπροσώπου της Χρυσής Αυγής, Ηλία Κασιδιάρη στην υποψήφια βουλευτή του ΚΚΕ, Λιάνα Κανέλλη κατέκτησε τα social media. Ποιος είναι όμως ο νικητής στην μάχη του διαδικτύου;

Από την πρώτη στιγμή που σημειώθηκε το συμβάν Facebook και Twitter πήραν φωτιά.

Χιλιάδες χρήστες των κοινωνικών δικτύων ενημέρωναν και σχολίαζαν όσα έλαβαν χώρα στον αέρα της πρωινής εκπομπής του Γιώργου Παπαδάκη.

Μέσα σε λίγα λεπτά τα Timeline των χρηστών του Facebook κατέκλυσε το βίντεο της επίθεσης, ενώ στο Twitter οι δύο πρωταγωνιστές έγιναν πρώτο θέμα συζήτησης.

kasidiaris_12

Μάλιστα ο όγκος των tweets ήταν τόσο μεγάλος που τα hashtags «Κανέλλη» και «Κασιδιάρη» μπήκαν στην πρώτη δεκάδα των Worldwide trends, με τους ξένους χρήστες να ρωτούν τι σημαίνουν αυτά τα ονόματα.

Κασιδιάρης VS Κανέλλη

Η «μάχη» των social media ήταν δύσκολη για τους δύο «μονομάχους».

Στο Facebook το βίντεο της επίθεσης εμφανίστηκε σχεδόν σε όλα τα profile των Ελλήνων χρηστών, με τις γνώμες να διχάζονται.

Ένας μεγάλος αριθμός καταδίκασε την ενέργεια του Ηλία Κασιδιάρη, ωστόσο πολλοί ήταν επίσης εκείνοι που έσπευσαν να τον συγχαρούν.

kanelh_12

Από την άλλη πλευρά, στο δεύτερο σε δυναμική κοινωνικό δίκτυο, το Twitter ο Ηλίας Κασιδιάρης αναδείχτηκε μεγάλος νικητής.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα harvantics.com, τις τελευταίες 24 ώρες υπήρξαν 3755 αναφορές για τον εκπρόσωπο Τύπου της Χρυσής Αυγής από 2866 μοναδικούς χρήστες.

Ακόμη μεγαλύτερα είναι τα ποσοστά του Ηλία Κασιδιάρη στις εμφανίσεις, καθώς με 4.073.605 impressions έγινε ο χθεσινός πρωταθλητής του Twitter.

kasidiaris_13

Από την άλλη πλευρά η Λιάνα Κανέλλη είχε μόλις 538 αναφορές από 456 μοναδικούς χρήστες και μόλις 385.383 εμφανίσεις.

kanellh_13

Στην ιστοσελίδα harvantics.com μπορεί κανείς να βρει στοιχεία για τη δραστηριότητα των κομμάτων στο Twitter, το Facebook, σε blogs, στα διάφορα φόρα και τις ενημερωτικές σελίδες, καθώς και τον αριθμό των αναφορών που οι χρήστες του Διαδικτύου κάνουν σε αυτά αντιστοίχως.