ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ferrari FXX K: Όταν η LaFerrari δεν είναι αρκετή

Ferrari FXX K: Όταν η LaFerrari δεν είναι αρκετή

Υποδεχτείτε την ταχύτερη και πιο εξελιγμένη υβριδική Ferrari όλων των εποχών με 1050 ίππους. Κυρίες και κύριοι η FXX K.

Όπως υποδηλώνει το όνομα, της η FXX Κ είναι μέλος του προγράμματος ΧΧ της Ferrari. Το project αυτό είναι μοναδικό στον κόσμο του αυτοκινήτου.

Η Scuderia εταιρεία βρίσκει πάμπλουτους φανατικούς της μάρκας και τους πουλά πρωτότυπα ανάπτυξης, τα οποία στην ουσία δεν αγοράζουν αφού δεν φεύγουν από την κατοχή της Ferrari (δεν εγκαταλείπουν καν το εργοστάσιο) . Επιπλέον τα αυτοκίνητα δεν είναι νόμιμα. Δεν βγάζουν αριθμούς κυκλοφορίας και οι ιδιοκτήτες τους δεν μπορούν να τα οδηγήσουν ούτε σε track days μακριά από το άγρυπνο μάτι της Ferrari, που τα διατηρεί για λογαριασμό τους. Γιατί τα αγοράζουν; Για να τα οδηγούν σε περιορισμένα events/ επιδείξεις, για να ξεχωρίζουν, να κάνουν το κέφι τους και δείχνουν πως είναι μέλος μιας ιδιαίτερης ομάδας.Η Ferrari ξεκίνησε το πρόγραμμα με την FXX Enzo, προχώρησε στην 599XX και έφτασε ως την LaFerrari.

Ξεκινώντας από τον θερμικό κινητήρα (είπαμε η FXX K είναι υβριδική), παραμένει ο 12κύλινδρος των 6.262 κ.εκ. ο οποίος με βελτιώσεις αποδίδει 860 ίππους (ήταν 800). Αυτή είναι η κορυφαία ισχύ για αυτοκίνητο παραγωγής (χωρίς turbo).

Σε επίπεδο ηλεκτρικής προώθησης, ο κινητήρας μόνιμου μαγνήτη έχει εξελιχθεί και αποδίδει 190 ίππους. Η συνολική ισχύς του συστήματος της Ferrari FXX K είναι στους 1050 ίππους. Η Ferrari δεν έχει ανακοινώσει επιδόσεις, όμως αυτές αναμένονται οπωσδήποτε καλύτερες από εκείνες της «απλής» LaFerrari.

Επεμβάσεις έχει δεχθεί και αεροδυναμικά η Ferrari FXX K, με την ενεργή αεροδυναμική ανάλογα με τις συνθήκες δίνοντας εξαιρετικό έλεγχο και ευστάθεια στα 200 χλμ.

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με slick ελαστικά της Pirelli (είπαμε πως δεν κυκλοφορεί στο δρόμο) Με γνώμονα τα ελαστικά έχουν ρυθμιστεί και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της Ferrari FXX K.

Το λογισμικό ελέγχου της υβριδικής προώθησης ελέγχεται από τον οδηγό και ανάλογα με τις συνθήκες, ενώ οι μπαταρίες του οχήματος εξακολουθούν να φορτίζονται μέσω της επιβράδυνσης .

Τέλος. Η Ferrari μπορεί να ξεπεράσει τον εαυτό της και ναι, το καλό γίνεται καλύτερο.

Σχετικές ειδήσεις