ΕΛΛΑΔΑ

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Πώς να επαναφορτίσετε την ATH.ENA Card μέσω κινητού - Αναλυτικά η διαδικασία

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Πώς να επαναφορτίσετε την ATH.ENA Card μέσω κινητού - Αναλυτικά η διαδικασία

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του ΟΑΣΑ με κινήσεις από το κινητό τους έχουν πλέον όλοι οι επιβάτες.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού, οι επιβάτες θα μπορούν επίσης να επαναφορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα τους μέσω της εφαρμογής.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η εφαρμογή αυτή δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το τραπεζικό σύστημα, και αφορά τους κατόχους προσωποποιημένης κάρτας.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή ATH.ENA Card, μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα κομίστρου και να φορτίσετε / επαναφορτίσετε την προσωποποιημένη κάρτα σας, όπου και αν βρίσκεστε, χρησιμοποιώντας το κινητό σας τηλέφωνο.

Τα κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό Android και υποστήριξη τεχνολογίας NFC γίνονται αυτόματα σημεία επαναφόρτισης των «έξυπνων» προσωποποιημένων καρτών, με το αγορασμένο προϊόν, απ' ευθείας από το κινητό, χωρίς να χρειάζεται μετάβαση σε κάποιο εκδοτήριο ή μηχάνημα αυτόματης έκδοσης.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Ιωάννης Σκουμπούρης δήλωσε σχετικά ότι «το ηλεκτρονικό εισιτήριο εκσυγχρονίζει τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, εισάγοντας προηγμένες τεχνολογικές λύσεις. Με την εφαρμογή αυτή και σε συνεργασία με το τραπεζικό σύστημα, μετατρέπουμε εκατοντάδες χιλιάδες κινητά τηλέφωνα σε σημεία επαναφόρτισης προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card».

Πώς να επαναφορτίσετε την προσωποποιημένης ATH . ENA Card μέσω κινητού

  1. Ο χρήστης κατεβάζει στο «έξυπνο» κινητό του τηλέφωνο την εφαρμογή «Athena Card Αpp», μέσω του Google Play, εφόσον το κινητό διαθέτει τεχνολογία NFC (Near Field Communication).
  2. Κάνει εισαγωγή με τον αριθμό κάρτας και τον κωδικό που έχει εγγραφεί στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr. Σε περίπτωση που δεν έχει λογαριασμό, δημιουργεί έναν, σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες.
  3. Μετέπειτα επιλέγει στην εφαρμογή τον τύπο κομίστρου που επιθυμεί.
  4. Ολοκληρώνει την αγορά μέσω διαδικτυακής τραπεζικής συναλλαγής και επιστρέφει στο αρχικό μενού της εφαρμογής, στο πεδίο «η κάρτα μου και η λήψη προϊόντος κομίστρου στην κάρτα».
  5. Στη συνέχεια ακουμπά την προσωποποιημένη κάρτα στο σημείο NFC του κινητού του τηλεφώνου και με αυτόν τον τρόπο πραγματοποιείται η μεταφορά των προϊόντων στην κάρτα του.

Για τη διευκόλυνση των χρηστών, συνιστάται να ανατρέξουν στις οδηγίες του κινητού τους για το σωστό σημείο NFC, όπου πρέπει να ακουμπήσουν το τηλέφωνο.

Σχετικές ειδήσεις