ΕΛΛΑΔΑ

Βελτιώνεται ελαφρώς η υγεία του Μανώλη Μαυρομάτη - Σε κρίσιμη κατάσταση παραμένει η σύζυγός του

mavromatis

Ο 83χρονος Μανώλης Μαυρομάτης φέρει εγκαύματα στο 18% της επιφάνειας του σώματός του και η σύζυγός του Ειρήνη στο 40%.

 

Μικρή βελτίωση παρουσιάζει η υγεία του δημοσιογράφου Μανώλη Μαυρομμάτη που νοσηλεύεται σε ΜΕΘ στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο “Γ. Γεννηματάς”.

Σύμφωνα με τους γιατρούς του η αναπνευστική λειτουργία του αλλά και οι γενικότεροι δείκτες δεν παρουσίασαν επιδείνωση αλλά βρίσκονται σε θετική πορεία.

Σε κρίσιμη κατάσταση, ωστόσο, παραμένει η σύζυγός του ηθοποιός Ρένια Βενέρη η οποία επίσης νοσηλεύεται σε ΜΕΘ.

Και οι δυο τους εισέπνευσαν καπνό όταν το διαμέρισμά τους στο Κολωνάκι τυλίχθηκε στις φλόγες.

Η φωτιά στο διαμέρισμα του αθλητικογράφου και πρώην ευρωβουλευτή, Μανώλη Μαυρομμάτη, και της συζύγου του, Ρένας Βενιέρη, ξεκίνησε από το αναμμένο μάτι της κουζίνας όσο εκείνοι κοιμούνταν.

Ποια είναι η σύζυγός του

Η Ρένα Βενιέρη – Μαυρομάτη γεννήθηκε στην Άρτα στις 20 Ιουνίου 1943.

Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Γιώργου Θεοδοσιάδη το 1965.

Εμφανίστηκε στη σκηνή, στο θέατρο ΒΕΡΓΗ, στο έργο του Όσκαρ Ουάϊλντ «Η βενυτάλια της λαίδης Γουιντερμίρ», με τον θίασο Βεργή-Αρώνη σε σκηνοθεσία Μίνου Βολονάκη.

Στη συνέχεια, ο δάσκαλός της, Κώστας Μιχαηλίδης, την ενέταξε στον θίασο της Αρχαίας Τραγωδίας, ως μία από τις κορυφαίες του Χορού, στην «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» και την «Λυσσιστράτη» σε περιοδία στην Νότιο Αφρική και στα Αρχαία θέατρα της Ελλάδας και της Κύπρου.

Ως επαγγελματίας ηθοποιός, πρωτοέπαιξε στον θίασο της Άννας Συνοδινού στις «Εκκλησιάζουσες» του Αριστοφάνη, στο θέατρο Λυκαβηττού, σε σκηνοθεσία Μίνου Βολονάκη.

Στη συνέχεια, εργάστηκε στο Εθνικό Θέατρο.

Στο Ελεύθερο Θέατρο, συνεργάστηκε με τον Μάνο Κατράκη, στον «Βασιλιά Ληρ» του Σαίξπηρ, με το προσκήνιο του Αλέξη Σολωμού στις «Θεσμοφοριάζουσες» του Αριστοφάνη, στο χορό και τον ρόλο της Κυρήκαινας με πρωταγωνιστή τον Ντίνο Ηλιόπουλο.

Συνεργάστηκε με του θιάσους Γιάννη Γκιωνάκη, Διονύση Παπαγιαννόπουλου, Μίμη Φωτόπουλου, Λάμπρου Κωνσταντάρα.

Με τον, μετέπειτα, σύζυγό της, Μανώλη Μαυρομμάτη, δημιούργησε την «Ελεύθερη λαϊκή σκηνή» και ανέβασαν τα έργα, «Δόξα και θάνατος του Χοακίν Μουριέτα», του Πάμπλο Νερούντα, το «Αχ αυτές οι γυναίκες», του Σ. Μωμ και το «Ελεύθεροι», του Τέννεσι Ουίλιαμς. Με τον θίασο του Σταύρου Παράβα, ως πρωταγωνίστρια, στον «Εραστή από χαρτόνι», του Σ. Μωμ.

Έλαβε μέρος και σε θεατρικά έργα ραδιοφώνου και τηλεόρασης και στην μακροβιότερη εκπομπή λόγου και τέχνης στο ραδιόφωνο, «Βυζαντινός Ελληνισμός», σε σκηνοθεσία Μανώλη Μαυρομάττη.

Επίσης, στα σήριαλ, «Ονειροπαρμένος», του Κώστα Πρεντεντέρη, «Εν τούτω Νίκα», του Νίκου Φώσκολου, «Μεθυσμένη Πολιτεία», του Σ. Πατατζή, «Βαμμένα κόκκινα μαλλιά», του Κώστα Μουρσελά και «Το πάθος», του Γιάννη Φιλίππα.

Ως σεναριογράφος, έγραψε τις ταινίες μικρού μήκους «Το μαύρο χρονικό» και το «Εν καιρό ειρήνης», όπως και τα ντοκυμαντερ, «Η Κρήτη του Καζαντζάκη» και «Λαϊκή αρχιτεκτονική και σύγχρονη Ελλάδα», όλα σε σκηνοθεσία του συζύγου της, Μανώλη Μαυρομμάτη.

Παίχτηκαν στο Φεστιβαλ Θεσσαλονίκης, αλλά και σε Φεστιβάλ του εξωτερικού.