Περιφερειακές εκλογές 2014: Χάνει δύο έδρες ο Τατούλης

Μύκονος-Αυτός είναι πανηγυρισμός: Έτσι γιόρτασε τη νίκη του υποψήφιος (vid)

Ευρωεκλογές 2014: Αγρότες, συνταξιούχοι, νοικοκυρές έκριναν την κάλπη

Δήμος Πειραιά: Όλα τα ονόματα του νέου δημοτικού συμβουλίου

Στην κορυφή η Εύα Καϊλή - Δείτε ποιοι είναι οι 21 νέοι ευρωβουλευτές

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Μήπως είσαστε ευφυΐα; Δοκιμάστε το τεστ της Mensa!
Για όσους δε γνωρίζουν, η Mensa είναι ένας διεθνής οργανισμός για να γίνει κανείς μέλος του οποίου θα πρέπει να έχει δείκτη νοημοσύνης που να τον κατατάσσει στο ανώτερο 2% του ανθρώπινου πληθυσμού.

Αν θέλεις να μάθεις αν ανήκεις κι εσύ στους εξυπνότερους ανθρώπους του κόσμου, δεν έχεις παρά να κάνεις το νέο Mensa τεστ που μόλις κυκλοφόρησε και θα είναι διαθέσιμο δωρεάν online για τον υπόλοιπο μήνα. Το τεστ διαρκεί 32 λεπτά και φυσικά δε σου παρέχει κάποια πιστοποίηση παρά μόνο την ευκαιρία να καυχιέσαι στους φίλους σου για το ότι είσαι ιδιοφυΐα!

Το Μensa Home Test θα βρείτε εδώ.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

1. Αποδείχθηκε κι επιστημονικά: Οι σκύλοι είναι ζηλιάρηδες Αποδείχθηκε κι επιστημονικά: Οι σκύλοι είναι ζηλιάρηδες

Κάτι που όσοι έχουν σκύλο είχαν ήδη αντιληφθεί, απέδειξαν Αμερικανοί επιστήμονες έπειτα από σχετική έρευνα.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 24/07/2014 11:13
  2. Ανακαλύφθηκαν 83 άγνωστα γονίδια σχετικά με τη σχιζοφρένεια Ανακαλύφθηκαν 83 άγνωστα γονίδια σχετικά με τη σχιζοφρένεια

Σύμφωνα με δημοσίευση στην επιθεώρηση Nature οι επιστήμονες ανακάλυψαν περισσότερα από 80 άγνωστα μέχρι σήμερα γονίδια που αυξάνουν τον κίνδυνο της σχιζοφρένειας.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 23/07/2014 19:11
  3. Οι ελέφαντες... διαθέτουν την καλύτερη μύτη Οι ελέφαντες... διαθέτουν την καλύτερη μύτη

Οι ελέφαντες φαίνεται πως διαθέτουν την ανώτερη αίσθηση όσφρησης μεταξύ των ζώων, πέντε φορές καλύτερη από των ανθρώπων και υπερδιπλάσια σε σχέση με τους σκύλους που φημίζονται για την ευαίσθητη μύτη τους, σύμφωνα με μια νέα ιαπωνική επιστημονική έρευνα. Και το μυστικό δεν βρίσκεται μόνο στην μακριά προβοσκίδα, αλλά και στα γονίδιά της.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 23/07/2014 09:45
  4. Έδωσαν σε μικροοργανισμό το όνομα της Τζένιφερ Λόπεζ (pic) Έδωσαν σε μικροοργανισμό το όνομα της Τζένιφερ Λόπεζ (pic)

Ένα νέο είδος... υδρόβιου ακάρεος που εντόπισαν επιστήμονες στο Πόρτο Ρίκο πήρε το όνομά του από την... Τζένιφερ Λόπεζ!

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 23/07/2014 08:43
  5. Τα μικρότερα ζώα παθαίνουν πιο εύκολα καρκίνο Τα μικρότερα ζώα παθαίνουν πιο εύκολα καρκίνο

Τα μεγαλύτερου μεγέθους ζώα είναι καλύτερα στο να εξαφανίζουν από το DNA τους τούς ιούς που μπορεί να προκαλέσουν καρκίνο, πράγμα που εξηγεί, εν μέρει τουλάχιστον, γιατί τα μικρότερα ζώα παθαίνουν πιο συχνά καρκίνο, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική έρευνα, με επικεφαλής έλληνες επιστήμονες στη Βρετανία.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 21/07/2014 12:09

open

Newsbomb.gr © 2010 - 2014 - All Rights Reserved | Επικοινωνία | Σχετικά με Εμάς | Όροι Χρήσης | Sitemap
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που διαφημίζει η DPG DIGITAL MEDIA.