Περιφερειακές εκλογές 2014: Χάνει δύο έδρες ο Τατούλης

Μύκονος-Αυτός είναι πανηγυρισμός: Έτσι γιόρτασε τη νίκη του υποψήφιος (vid)

Ευρωεκλογές 2014: Αγρότες, συνταξιούχοι, νοικοκυρές έκριναν την κάλπη

Δήμος Πειραιά: Όλα τα ονόματα του νέου δημοτικού συμβουλίου

Στην κορυφή η Εύα Καϊλή - Δείτε ποιοι είναι οι 21 νέοι ευρωβουλευτές

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Μήπως είσαστε ευφυΐα; Δοκιμάστε το τεστ της Mensa!
Για όσους δε γνωρίζουν, η Mensa είναι ένας διεθνής οργανισμός για να γίνει κανείς μέλος του οποίου θα πρέπει να έχει δείκτη νοημοσύνης που να τον κατατάσσει στο ανώτερο 2% του ανθρώπινου πληθυσμού.

Αν θέλεις να μάθεις αν ανήκεις κι εσύ στους εξυπνότερους ανθρώπους του κόσμου, δεν έχεις παρά να κάνεις το νέο Mensa τεστ που μόλις κυκλοφόρησε και θα είναι διαθέσιμο δωρεάν online για τον υπόλοιπο μήνα. Το τεστ διαρκεί 32 λεπτά και φυσικά δε σου παρέχει κάποια πιστοποίηση παρά μόνο την ευκαιρία να καυχιέσαι στους φίλους σου για το ότι είσαι ιδιοφυΐα!

Το Μensa Home Test θα βρείτε εδώ.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

1. Πιο ελαφρύς ο Γαλαξίας μας σε σχέση με την Ανδρομέδα Πιο ελαφρύς ο Γαλαξίας μας σε σχέση με την Ανδρομέδα

Νέα μελέτη δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Monthly Notices of the Royal Astronomical Society, στην οποία μία διεθνής ερευνητική ομάδα υποστηρίζει πως τελικά ο Γαλαξίας μας έχει περίπου τη μισή μάζα από αυτή της Ανδρομέδας.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 01/08/2014 10:42
  2. Νόμπελ μητρότητας παίρνουν τα χταπόδια Νόμπελ μητρότητας παίρνουν τα χταπόδια

Μια όχι απλά εκπληκτική αλλά κυριολεκτικά απίστευτη ανακάλυψη έκαναν ερευνητές στις ΗΠΑ. Διαπίστωσαν ότι τα θηλυκά ενός είδους χταποδιού που ζει σε μεγάλα βάθη αφού γεννήσουν τα αβγά τους κάθονται κοντά τους και τα προστατεύουν για διάστημα περίπου 4,5 ετών χωρίς μάλιστα σε αυτό το διάστημα να τρέφονται!

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 01/08/2014 04:50
  3. Ο φόβος και πως περνάει από γενιά σε γενιά Ο φόβος και πως περνάει από γενιά σε γενιά

Νέα επιστημονική αμερικάνικη μελέτη αποδεικνύει ότι οι φοβίες περνάνε από γενιά σε γενιά, μέσω της μυρωδιάς. Η μελέτη διαφωτίζει, σε έναν βαθμό τουλάχιστον, γιατί οι φοβίες μερικών γονιών, ύστερα από τραυματικές εμπειρίες, μεταφέρονται στους απογόνους τους.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 31/07/2014 22:58
  4. Οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι είχαν... μοντέρνες ασθένειες! Οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι είχαν... μοντέρνες ασθένειες!

Οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι ήταν επιρρεπείς στην αθηροσκλήρωση!

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 31/07/2014 09:07
  5. Το μισό μπιζέλι του εγκεφάλου και το κακό προαίσθημα Το μισό μπιζέλι του εγκεφάλου και το κακό προαίσθημα

Βρετανοί επιστήμονες ανακάλυψαν μια μικρή και εξελικτικά αρχαία περιοχή στον εγκέφαλο, ανάλογου μεγέθους με μισό μπιζέλι, που «πυροδοτεί» το ενστικτώδες αίσθημα σε έναν άνθρωπο ότι κάτι κακό πρόκειται να του συμβεί.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 29/07/2014 10:08

open

Newsbomb.gr © 2010 - 2014 - All Rights Reserved | Επικοινωνία | Σχετικά με Εμάς | Όροι Χρήσης | Sitemap
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που διαφημίζει η DPG DIGITAL MEDIA.