Περιφερειακές εκλογές 2014: Χάνει δύο έδρες ο Τατούλης

Μύκονος-Αυτός είναι πανηγυρισμός: Έτσι γιόρτασε τη νίκη του υποψήφιος (vid)

Ευρωεκλογές 2014: Αγρότες, συνταξιούχοι, νοικοκυρές έκριναν την κάλπη

Δήμος Πειραιά: Όλα τα ονόματα του νέου δημοτικού συμβουλίου

Στην κορυφή η Εύα Καϊλή - Δείτε ποιοι είναι οι 21 νέοι ευρωβουλευτές

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Εξερευνείστε το ανθρώπινο σώμα
Μια εφαρμογή με την οποία μπορείτε να εξερευνήσετε την ανθρώπινη ανατομία...

Η Google καινοτομεί για ακόμα μια φορά. Δημιούργησε μια εφαρμογή με την οποία μπορείτε να εξερευνήσετε την ανθρώπινη ανατομία.

Πρόκειται για τρισδιάστατη αναπαράσταση του ανθρωπίνου σώματος με δυνατότητα περιστροφής, μεγέθυνσης και αναζήτησης.

Παρακολουθήστε το βίντεο που παρουσιάζει τις λειτουργίες.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

1. Ανακαλύφθηκε το πρώτο έργο τέχνης των Νεάντερταλ μέσα σε σπήλαιο του Γιβραλτάρ Ανακαλύφθηκε το πρώτο έργο τέχνης των Νεάντερταλ μέσα σε σπήλαιο του Γιβραλτάρ

Αλλη μία ένδειξη ότι οι ικανότητες των Νεάντερταλ έχουν υποτιμηθεί έως σήμερα, αποτελεί η ανακοίνωση μιας διεθνούς επιστημονικής ομάδας ότι ανακάλυψε, χαραγμένο στα βράχια ενός σπηλαίου στο Γιβραλτάρ, το πρώτο γεωμετρικά έργο τέχνης τους, που πιθανώς χρονολογείται προ 40.000 ετών.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 02/09/2014 09:52
  2. Τρακάρισμα αστεροειδών! Τρακάρισμα αστεροειδών!

Ένα εντυπωσιακό όσο και ιδιαίτερα ενδιαφέρον επιστημονικά φαινόμενο εντόπισε το διαστημικό τηλεσκόπιο Spitzer.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 01/09/2014 14:35
  3. Επιστήμονες προβλέπουν το έμφραγμα. Τι λένε για τις γυναίκες 35 ετών Επιστήμονες προβλέπουν το έμφραγμα. Τι λένε για τις γυναίκες 35 ετών

Η καρδιά μας δεν συμβαδίζει πάντα με την ηλικία που γράφει η ταυτότητά μας. Ίσως γι αυτό οι καρδιακές παθήσεις να παραμένουν η πρώτη αιτία θανάτου παγκοσμίως, παρά το γεγονός ότι υπάρχει σαφής μείωση των θανάτων από εμφράγματα τα τελευταία 40 χρόνια. Η γνώση της πραγματικής ηλικίας της καρδιάς, είναι το κλειδί για τη μείωση του ισόβιου κινδύνου εμφάνισης και θανάτου από καρδιακή νόσο, λένε οι νέες συστάσεις ομοφωνίας, για τον καλύτερο τρόπο αναχαίτισης της παγκόσμιας επιδημίας των καρδιαγγειακών παθήσεων.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 30/08/2014 13:47
  4. Οι επιστήμονες μετατρέπουν τις κακές αναμνήσεις σε καλές  Οι επιστήμονες μετατρέπουν τις κακές αναμνήσεις σε καλές

Ερευνητές από το Tεχνολογικό Iνστιτούτο της Μασαχουσέτης και το Ινστιτούτο RIKEN στην Ιαπωνία κατάφεραν να επέμβουν επιτυχώς στη μνήμη και να «αντικαταστήσουν» τις κακές αναμνήσεις με καλές στον εγκέφαλο ποντικιών.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 30/08/2014 00:50
  5. Αυτές οι χώρες θα έχουν... εξαφανιστεί το 2750 Αυτές οι χώρες θα έχουν... εξαφανιστεί το 2750

Συναγερμό έχει προκαλέσει στην κοινωνία της Νοτίου Κορέας η κυβερνητική έκθεση που δείχνει ότι το 2.750 θα εξαφανιστεί και ο τελευταίος κάτοικος, σε μια χώρα όπου ο συντελεστής γεννήσεων έχει «πατώσει» στο 1,3 –μαζί με την Ελλάδα, την Σιγκαπούρη και την Ισπανία.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 29/08/2014 18:25

open

Newsbomb.gr © 2010 - 2014 - All Rights Reserved | Επικοινωνία | Σχετικά με Εμάς | Όροι Χρήσης | Sitemap
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που διαφημίζει η DPG DIGITAL MEDIA.