Περιφερειακές εκλογές 2014: Χάνει δύο έδρες ο Τατούλης

Μύκονος-Αυτός είναι πανηγυρισμός: Έτσι γιόρτασε τη νίκη του υποψήφιος (vid)

Ευρωεκλογές 2014: Αγρότες, συνταξιούχοι, νοικοκυρές έκριναν την κάλπη

Δήμος Πειραιά: Όλα τα ονόματα του νέου δημοτικού συμβουλίου

Στην κορυφή η Εύα Καϊλή - Δείτε ποιοι είναι οι 21 νέοι ευρωβουλευτές

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Εξερευνείστε το ανθρώπινο σώμα
Μια εφαρμογή με την οποία μπορείτε να εξερευνήσετε την ανθρώπινη ανατομία...

Η Google καινοτομεί για ακόμα μια φορά. Δημιούργησε μια εφαρμογή με την οποία μπορείτε να εξερευνήσετε την ανθρώπινη ανατομία.

Πρόκειται για τρισδιάστατη αναπαράσταση του ανθρωπίνου σώματος με δυνατότητα περιστροφής, μεγέθυνσης και αναζήτησης.

Παρακολουθήστε το βίντεο που παρουσιάζει τις λειτουργίες.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

1. Το Galileo στέλνει δύο δορυφόρους στο διάστημα Το Galileo στέλνει δύο δορυφόρους στο διάστημα

Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα δορυφορικής πλοήγησης Galileo θα στείλει δύο ακόμα δορυφόρους στο διάστημα, ανεβάζοντας σε 6 τον συνολικό αριθμό δορυφόρων σε τροχιά, ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 20/08/2014 17:12
  2. Απίστευτο βίντεο! Το τσίμπημα της τσούχτρας σε αργή κίνηση Απίστευτο βίντεο! Το τσίμπημα της τσούχτρας σε αργή κίνηση

Οι επιστήμονες βάζουν την τσούχτρα κυριολεκτικά στο μικροσκόπιο και αποκαλύπτουν πώς διαπερνούν το δέρμα μας τα μικροσκοπικά, δηλητηριώδη αγκάθια της.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 20/08/2014 13:22
  3. Η εγκεφαλική διέγερση ενισχύει την ανάρρωση μετά από εγκεφαλικό Η εγκεφαλική διέγερση ενισχύει την ανάρρωση μετά από εγκεφαλικό

Η «ενεργοποίηση» του εγκεφάλου στην περιοχή που ελέγχει την κίνηση μπορεί να συμβάλει στην ανάρρωση έπειτα από εγκεφαλικό επεισόδιο, σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Proceedings of the National Academy of Science.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 19/08/2014 12:49
  4. Κατασκεύασαν νέα συσκευή συντήρησης του πνεύμονα προς μεταμόσχευση Κατασκεύασαν νέα συσκευή συντήρησης του πνεύμονα προς μεταμόσχευση

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν κατασκεύασαν μια νέα συσκευή που μπορεί να συντηρεί τους πνεύμονες για αρκετές ημέρες έως ότου γίνει η μεταμόσχευση.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 18/08/2014 13:02
  5. 1950 DA: Ποιος είναι ο αστεροειδής που απειλεί τη γη! 1950 DA: Ποιος είναι ο αστεροειδής που απειλεί τη γη!

Με διάμετρο που φτάνει το 1,5 χιλιόμετρο ο «1950 DA» αναμένεται να προκαλέσει βιβλικές καταστροφές στον πλανήτη – Ισχυρό το ενδεχόμενο να εξαφανίσει το ανθρώπινο είδος – Τι εκτιμούν οι επιστήμονες.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 17/08/2014 08:20

open

Newsbomb.gr © 2010 - 2014 - All Rights Reserved | Επικοινωνία | Σχετικά με Εμάς | Όροι Χρήσης | Sitemap
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που διαφημίζει η DPG DIGITAL MEDIA.