ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Λαθάκι ή διαφήμιση;

Λαθάκι ή διαφήμιση;
Η Microsoft δοκιμάζει να προωθήσει το κοινωνικό της δίκτυο με έναν διαφορετικό τρόπο…

Η Microsoft δοκιμάζει να προωθήσει το κοινωνικό της δίκτυο με έναν διαφορετικό τρόπο…

Η αυξανόμενη τάση που υπάρχει στη δημιουργία των κοινωνικών δικτύων, φαίνεται πως βάζει και τους ανθρώπους της Microsoft στον …χορό.

Δεν θα μπορούσε άλλωστε να αγνοηθεί από μια τόσο μεγάλη εταιρία, η επιτυχία που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα στους χρήστες του ιντερνέτ.

Η Microsoft με ένα λάθος της, αποκάλυψε πως μπορεί και να επεξεργάζεται τη δημιουργία του δικού της social Network, αφού στον ιστότοπο www.socl.com, ανέβηκε μια σελίδα που ονομαζόταν Tulalip και καλωσόριζε τους επισκέπτες σε ένα κοινωνικό δίκτυο με το μήνυμα «Με το Tulalp μπορείς να βρεις ότι θέλεις και να μοιραστείς ότι ξέρεις πιο εύκολα από ποτέ».

Στο δίκτυο όπως φαίνεται μπορούσε κάποιος να συνδεθεί και με τους κωδικούς του Facebook ή του twitter.

Ωστόσο, λίγη ώρα αργότερα στη θέση του μηνύματος «ανέβηκε» ένα νέο το οποίο πληροφορούσε τους επισκέπτες πως επρόκειτο για ένα ερευνητικό project μιας ομάδας της εταιρίας.

Βέβαια σίγουρα δε μπορούμε να αποκλείσουμε και το ενδεχόμενο η εταιρία να το έκανες κι επίτηδες το λαθάκι, προκειμένου να «ζυγίσει» τις αντιδράσεις των χρηστών…