Χ. Παππά: «Δεν είμαι και στα καλύτερά μου»

Η Χριστίνα Παππά μίλησε για το ατύχημα που είχε στο Dancing on ice και δήλωσε πώς δεν είναι στα καλύτερά της, αφού δεν έχει ξεπεράσει το σοκ!

Χ. Παππά: «Δεν είμαι και στα καλύτερά μου»

«Δεν είμαι και στα καλύτερά μου. Αρκεί να σου πω ότι με πήρε τηλέφωνο ο ορθοπεδικός μου και μου είπε: «Θα μπορούσες να είχες πάθει παράλυση» αφού όπως όλοι είδαν, έπεσα κάτω με τη λεκάνη» είπε χαρακτηριστικά η ηθοποιός σε καθημερινή εφημερίδα.

Και συνέχισε: «Προσπαθώ να το πολεμήσω συνεχίζοντας κανονικά τις υποχρεώσεις που έχω στο “Ya-Ya”. Έχω υποστεί σοκ, ωστόσο πρέπει να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις μου, γιατί από μένα κρέμεται όλη η θεατρική παράσταση και αν δεν τρέξεις στις δύσκολες εποχές που ζούμε, δυστυχώς δεν γίνεται τίποτα».

Διαβάστε περισσότερα στο gossip-tv.gr

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή