Νάντια Μπουλέ:«Δεν είμαι ψώνιο»
Η Νάντια Μπουλέ, έφυγε από την πίσω πόρτα του «Dancing» μετά την αποχώρηση της από το παιχνίδι και σχολιάστηκε ιδιαιτέρως για αυτό...
Η Νάντια Μπουλέ, έφυγε από την πίσω πόρτα του «Dancing» μετά την αποχώρηση της από το παιχνίδι και σχολιάστηκε ιδιαιτέρως για αυτό.
Για αυτό η ίδια μέσα θέλησε σήμερα να ξεκαθαρίσει μέσω της ραδιοφωνικής της εκπομπής ότι «δεν είμαι ψώνιο», για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις .
Την αφορμή την έδωσε μια ακροάτρια, που σε τηλεφωνική επικοινωνία, της είπε πόσο καλή είναι: «Είχαμε γνωριστεί από κοντά. Είχα κερδίσει κάτι προσκλήσεις για το παγοδρόμιο και ήσουν εκεί...
Περισσότερα στο Gossip-tv.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή