Πόνταρε στην τύχη του!

Πρωινή «έμπνευση» για κέρδη είχε ένας άγνωστος στη Θεσσαλονίκη...

Πρωινή «έμπνευση» για κέρδη είχε ένας άγνωστος στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος εισήλθε σε πρακτορείο του ΟΠΑΠ και με την απειλή πιστολιού αφαίρεσε τα χρήματα από τα ταμεία.

Ο δράστης όπως φαίνεται είχε την τύχη με το μέρος του, καθώς κατάφερε να διαφύγει έχοντας τη λεία στις τσέπες του!

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή