Ταξίδι… μετ’ επιστροφής!

Με τον σάκο στον ώμο έμειναν 26 αλλοδαποί, οι οποίοι επιχείρησαν να εγκαταλείψουν τη χώρα μας...

Με τον σάκο στον ώμο έμειναν 26 αλλοδαποί, οι οποίοι επιχείρησαν να εγκαταλείψουν τη χώρα μας, με άδειες τις τσέπες! Οι λαθρεπιβάτες εντοπίστηκαν στο Μπρίντεζι της Ιταλίας, μέσα σε πλοίο, το οποίο προερχόταν από την Ηγουμενίτσα, χωρίς να έχουν ταξιδιωτικά έγγραφα. Αμέσως, οι ιταλικές αρχές έδωσαν σήμα στην ελληνική αστυνομία και επεστράφησαν με το ίδιο πλοίο στη χώρα μας.

Προανάκριση, κατά την αυτόφωρη διαδικασία, διενεργείται από την Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας.

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή