Διαμαρτυρία έξω από το ΥΠΕΚΑ

Ζητούν την άμεση κατάθεση της τροπολογίας για τη διπλή ανάπλαση...

Περίπου 200 εργαζόμενοι της εταιρείας ΜΠΑΜΠΗΣ ΒΩΒΟΣ – ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ διαμαρτύρονται σήμερα έξω από το κτίριο του Υπουργείου Περιβάλλοντος, στην οδό Αμαλιάδος 17, στους Αμπελόκηπους.

Έχουν αποκλείσει την είσοδο του υπουργείου και απαγορεύουν την πρόσβαση στους εργαζόμενους σε αυτό, απαιτώντας την άμεση κατάθεση της τροπολογίας για τη ΔΙΠΛΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗ, ώστε να επιστρέψουν στη δουλειά τους οι εργαζόμενοι, καθώς 500 οικογένειες «φυτοζωούν» 29 μήνες τώρα, όπως λένε.

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή