Δευτέρα & Τρίτη χωρίς ταξί
Σε νέα 48ωρη απεργία αποφάσισε να προχωρήσει η Ομοσπονδία Αυτοκινητιστών αύριο και ...
Σε νέα 48ωρη απεργία αποφάσισε να προχωρήσει η Ομοσπονδία Αυτοκινητιστών αύριο και την Τρίτη.
Ο Πρόεδρος των ιδιοκτητών κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος προανήγγειλε νέο κύκλο αγωνιστικών κινητοποιήσεων από την ερχόμενη εβδομάδα. Μάλιστα τις δύο ημέρες της απεργίας σχεδιάζουν και αποκλεισμό της Βουλής.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
07:20
∙
WHAT THE FACT