Βιετνάμ - Δύο γυναίκες μολύνθηκαν από τον ιό Ζίκα
Δύο γυναίκες στο Βιετνάμ μολύνθηκαν με τον ιό Ζίκα.
Ο ιός αυτός έχει συνδεθεί με χιλιάδες κρούσματα μικροκεφαλίας στη Βραζιλία. Πρόκειται για μία σπάνια γενετική ασθένεια. Είναι τα πρώτα περιστατικά μόλυνσης από τον αναφερόμενο ιό, που εντοπίζονται στο Βιετνάμ, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας.
Οι δύο γυναίκες 64 και 33 ετών αισθάνθηκαν αδιαθεσία στα τέλη Μαρτίου, ενώ μετά από τρεις διαδοχικές επαληθεύσεις, διαπιστώθηκε ότι έχουν προσβληθεί από τον ιό.
Η κατάστασή τους είναι σταθερή, ενώ δεν έχουν εντοπιστεί άλλα περισταστικά μόλυνσης από τον Ζίκα, μεταξύ των συγγενών και των γειτόνων τους.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
14:44
∙
ANNOUNCEMENTS
«Ταξίδια Φωτός»: Η Νεφέλη Μασία παρουσιάζει τη νέα ατομική της έκθεση στη Ρόδο
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT