Κορονοϊός: Και όμως! Το τέλος της πανδημίας βρίσκεται στις... νυχτερίδες!

Επιστήμονες προχώρησαν σε μια ανακάλυψη σε σπηλιές της Ταϊλάνδης που ίσως φέρει το τέλος της πανδημίας.

Ο πλανήτης πασχίζει να νικήσει την πανδημία του κορονοϊού ωστόσο φαίνεται πως μια ανακάλυψη σε σπηλιά της Ταϊλάνδης ίσως φέρει το τέλος νωρίτερα με σύμμαχο τις... νυχτερίδες!

Ομάδα ερευνητών ανακάλυψε σε σπηλιά της Ταϊλάνδης ένα στέλεχος κορονοϊού μετά από εξετάσεις αίματος σε νυχτερίδες ένα στέλεχος το οποίο ονομάζεται RacCS203 και μοιάζει κατά 91,5% με τον SARS-CoV-2.

Το συγκεκριμένο στέλεχος δεν μπορεί να μολύνει τον άνθρωπο αλλά έχει μια σπουδαία ιδιότητα η οποία ίσως φέρει τη σωτηρία του πλανήτη: Μπορεί να εξουδετερώσει τον SARS-CoV-2!

Το βιολογικό παράδοξο είναι πως οι κορονοϊοί των νυχτερίδων μπορούν να βλάψουν κατά κύριο λόγο τον άνθρωπο αλλά όχι το συγκεκριμένο στέλεχος!

Δεν έχουν περάσει παρά μόνο λίγες ώρες από την ανακοίνωση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, πως η πανδημία ξεκίνησε με φυσικό τρόπο και πως ο κορονοϊός δεν είναι ανθρώπινο δημιούργημα.

Απομένει να δούμε αν η λύση για την πανδημία του κορονοϊού τελικά κρύβεται στις νυχτερίδες, το ζώο που ενοχοποιήθηκε από την πρώτη στιγμή για το ξέσπασμα του covid-19.