MEDIA

Τηλεθέαση: Ριάλιτι και σειρές δίνουν σκληρή μάχη στη βραδινή ζώνη

Τηλεθέαση: Ριάλιτι και σειρές δίνουν σκληρή μάχη στη βραδινή ζώνη

Ο ανταγωνισμός ζορίζει κάποια προγράμματα, ωστόσο κάποια άλλα παίρνουν προβάδισμα στην τηλεθέαση

Το κοινό, στη βραδινή ζώνη, βρίσκει ό,τι θέλει. Σειρές, ριάλιτι, late night προγράμματα, ρίχνονται στη μάχη της τηλεθέασης και λίγα εξ’ αυτών καταφέρνουν να ξεχωρίζουν λόγω ανταγωνισμού.

Συγκεκριμένα, το βράδυ της Δευτέρας, το «MasterChef» έκοψε πρώτο την κορδέλα… στο δυναμικό κοινό με 18,4%. Στο σύνολο το ριάλιτι μαγειρικής έκανε 12,4%. Ο «Σασμός» του ALPHA κράτησε συντροφιά στο 16% του συνόλου και στο 15,3% των τηλεθεατών 18-54, ενώ «Η Μάγισσα» 14,9% και 14,1% αντίστοιχα. Το σίριαλ «Παγιδευμένοι» κατάφερε να κάνει 10,7% στο σύνολο και 9,6% στους τηλεθεατές 18-54.

«Η Γη της Ελιάς», στο MEGA, ήταν η απόλυτη πρωταγωνίστρια στο σύνολο. Η παραγωγή μυθοπλασίας έκανε 21% στο σύνολο και 13,5% στο δυναμικό κοινό, με τις εξελίξεις τις επόμενες εβδομάδες να αναμένονται συναρπαστικές.

Το «Ναυάγιο», που παίρνει το lead in, έκανε 18,4% στο σύνολο και 10,5% στο δυναμικό κοινό.

Το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ, «Survivor», κατέγραψε 14% στο σύνολο και 11,9% στο δυναμικό κοινό.

Στη συχνότητα της ΕΡΤ1, «Η Παραλία» έκανε 5,1% στο σύνολο και 4,1% στο δυναμικό κοινό ενώ το «Κάνε ότι κοιμάσαι» 2,8% και 3,8% αντίστοιχα.

Στη ζώνη των 20.00, η σειρά «Ο Παράδεισος των κυριών» έκανε 16,8% στο σύνολο και 13,7% στο δυναμικό κοινό. Οι «Ράδιο Αρβύλα», αντίστοιχα, έκαναν στον ΑΝΤ1 19,3% στο σύνολο και 22,4% στο δυναμικό κοινό.

Στη late night ζώνη, το «The 2night show» του ΑΝΤ1 έκανε 15,4% στο σύνολο και 13,8% στο δυναμικό κοινό. Η «Μεγάλη εικόνα» του MEGA κατέγραψε 8,7% στο σύνολο και 5,1% στο δυναμικό κοινό.