«Πλούσια γεύση για όλους» στη μάχη κατά του υποσιτισμού

«Πλούσια γεύση για όλους» στη μάχη κατά του υποσιτισμού
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Φωτογραφίες:

Η καταπολέμηση του υποσιτισμού κι ο περιορισμός της σπατάλης των τροφίμων είναι δύο «καυτά» κοινωνικά ζητήματα τα οποία η παγκόσμια κοινότητα καλείται να αντιμετωπίσει στις μέρες μας.

Εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο δεν έχουν τη δυνατότητα να τραφούν σωστά την ώρα που εκατομμύρια άλλοι σπαταλούν τα χρήματά τους για τροφές, οι οποίες τελικά καταλήγουν σε κάδους απορριμμάτων γεγονός που, σύμφωνα με τους ειδικούς, καθιστά τη σπατάλη τροφίμων ένα από τα σοβαρότερα σύγχρονα περιβαλλοντικά και οικονομικά προβλήματα του σύγχρονου κόσμου!

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε πριν από μερικούς μήνες η οργάνωση WWF Ελλάς, 1,3 δισ. ευρώ τόνοι τροφής καταλήγουν παγκοσμίως στα σκουπίδια. Πιο αναλυτικά, ένας Ευρωπαίος φέρεται να πετά κάθε χρόνο σχεδόν 180 κιλά τροφής, ενώ όσον αφορά στην Ελλάδα, υπολογίζεται ότι ο μέσος Έλληνας σπαταλά περίπου 100 κιλά φαγητό τον χρόνο.

deltio1

Πώς θα καταπολεμήσουμε τον υποσιτισμό

Αν δεν ληφθούν σύντομα τα απαραίτητα μέτρα, η σπατάλη τροφίμων στην Ε.Ε., εξαιτίας της αύξησης του πληθυσμού και του διαθέσιμου εισοδήματος, θα αυξηθεί το 2020 σε 120 εκατομμύρια τόνους απορριμμάτων, ενώ το πρόβλημα του υποσιτισμού θα μεγαλώσει.

Τι μπορούμε να κάνουμε, λοιπόν, για να αντιμετωπίσουμε το κρίσιμο αυτό κοινωνικό θέμα;

Αξίζει να ξεκινήσουμε, ψάχνοντας να δούμε πώς μπορούμε να δράσουμε εμείς οι ίδιοι. Με μικρά και σταθερά βήματα, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά και να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας που υποφέρουν, να έχουν πρόσβαση σε καλό φαγητό.

deltio3

Με την Knorr «μπορούμε»

Αυτό το γνωρίζει πολύ καλά η Knorr, η οποία συνεργάζεται με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση, ΜΠΟΡΟΥΜΕ, που σκοπό έχει τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και την καταπολέμηση του υποσιτισμού στην Ελλάδα.

Το φαγητό είναι ένας κοινωνικός σύνδεσμος που φέρνει τους ανθρώπους κοντά και οι άνθρωποι της Knorr -μία από τις μεγαλύτερες μάρκες τροφίμων στον κόσμο- έχουν την ευθύνη να συμβάλλουν σε μια θετική αλλαγή στην Κοινωνία μας.

deltio4

Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Knorr παρέχει προϊόντα της -όπως κύβους- και μέχρι σήμερα έχει προσφέρει 7.000 προϊόντα σε τέσσερις κοινωνικές κουζίνες, ενώ για όλο το 2017 θα προσφέρει περισσότερα από 50.000 προϊόντα. Παράλληλα, θα προσφέρει περισσότερες από 350.000 μερίδες φαγητού ενισχύοντας οικονομικά το ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ώστε να συνεχίσει το έργο του στην επισιτιστική στήριξη ανθρώπων σε ανάγκη με βάση την εθελοντική προσφορά.

deltio5

Πλούσια γεύση για όλους

Με την πρωτοβουλία «Πλούσια γεύση για όλους», η Knorr μοιράζεται την κληρονομιά της στη γευστική εμπειρία και το πάθος της για το καλό φαγητό, με μοναδικό στόχο να βελτιώσει τις ζωές χιλιάδων ανθρώπων στην Ευρώπη που έχουν ανάγκη από επισιτιστική βοήθεια, προσφέροντας πάνω από ένα εκατομμύριο γεύματα! Μια κίνηση ιδιαίτερα σημαντική, που έχει ήδη θετικό αποτέλεσμα στις ζωές πολλών συνανθρώπων μας.

deltio6

Μέρος της πρωτοβουλίας «Πλούσια γεύση για όλους» είναι επίσης, η υποστήριξη των κοινωνικών κουζινών σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας μέσω της εκπαίδευσης και της αναβάθμισης των δεξιοτήτων των εθελοντών μαγείρων, οι οποίοι ετοιμάζουν καθημερινά το φαγητό για συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη. Πιο συγκεκριμένα, μέσα στο 2017 θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια στους μάγειρες των κοινωνικών κουζινών από σεφ της Knorr που θα ενισχύσουν τις μαγειρικές γνώσεις και τις δεξιότητές τους, ώστε να δημιουργούν πιο πλούσια σε γεύση φαγητά για πλούσιες στιγμές.

Το πρόγραμμα «Πλούσια γεύση για όλους» είναι ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της επίλυσης του προβλήματος του υποσιτισμού στην Ελλάδα αφού παρέχει το τη δυνατότητα δημιουργίας πιο γευστικών γευμάτων, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν έναν ωφελούμενο να νιώσει πως δε δέχεται μόνο καλή τροφή, αλλά μια πιο ανθρώπινη φροντίδα και βοήθεια. Είναι στο χέρι μας να βοηθήσουμε κι εμείς τους ανθρώπους αυτούς που δίνουν κάθε μέρα τον καλύτερό τους εαυτό για να βελτιώσουν τις ζωές άλλων ανθρώπων, αλλά και να περιορίσουμε τη σπατάλη των τροφίμων που αγοράζουμε. Στόχος μας; Ένας καλύτερος και πιο «νόστιμος» κόσμος για όλους!