«Παραμύθια» ο ΕΦΚΑ - Δεν έχουν ενημερωθεί ακόμη οι υπάλληλοι του 1555! (Ηχητικό)

«Παραμύθια» ο ΕΦΚΑ - Δεν έχουν ενημερωθεί ακόμη οι υπάλληλοι του 1555! (Ηχητικό)

ΙΔΟΥ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ - ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ - «ΓΙΓΑΣ» ΕΚΑΝΕ... ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ!

Το τηλεφωνικό κέντρο 1555... ενεργοποιήθηκε, χωρίς όμως να μπορεί να εξυπηρετήσει κανέναν! Το Newsbomb.gr αποκαλύπτει την υποκρισία του Υπουργείου Εργασίας τόσο απέναντι σε ολόκληρη την κοινωνία, όσο και απέναντι στους ασφαλισμένους. 

Της Αμέλιας Αναστασάκη

Ντεμπούτο για τον... απροετοίμαστο ΕΦΚΑ, με άκρως ερασιτεχνικό και βιαστικό τρόπο. Με το «έτσι θέλω» αποφάσισαν Αχτσιόγλου και Πετρόπουλος να παρουσιάσουν την λειτουργία ενός σύγχρονου φορέα κοινωνικής ασφάλισης, δίνοντας ολόκληρη συνέντευξη τύπου. Η πραγματικότητα όμως τους πρόδωσε, αφού... «ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον»!

Το Newsbomb.gr κάλεσε στο 1555, για να ενημερωθεί (υποθετικά) για μία υπόθεση υποψήφιας συνταξιούχου του ΟΓΑ, με 15ετία, της οποίας εστάλησαν πριν τις γιορτές τα χαρτιά για να πληρώσει τις τελευταίες ασφαλιστικές εισφορές που της αναλογούν, ώστε να καταθέσει τα χαρτιά της και να συνταξιοδοτηθεί τους επόμενους μήνες. 

Ακούστε με προσοχή τι της απάντησαν στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555:

 (ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ)

«Εμείς προς το παρόν δεν έχουμε καμία εικόνα. Ούτε συγκεκριμένες πληροφορίες για τα Ασφαλιστικά Ταμεία. Δίνουμε γενικές ακόμα πληροφορίες. Δεν είμαστε ακόμα ενημερωμένοι για το κάθε ταμείο τι προυποθέσεις χρειάζεται. Θα πρέπει (η ασφαλισμένη) να πάρει στο χαρτάκι που της γράψανε, το τηλέφωνο του ΟΓΑ όπου ανήκει, και να ρωτήσετε. Ακόμα δεν έχουμε «ενσωματωθεί» πλήρως, ώστε να έχουμε τα απαραίτητα για να απαντήσουμε σε κάποια πράγματα. Θα μιλήσετε όπως μιλάγατε και παλιά. Καμία διαφοροποίηση ακόμα. Καμία αλλαγή. Έτσι όπως ήσασταν, έτσι έχουν παραμείνει ακόμα. Δεν έχει αλλάξει τίποτα». 

Η τηλεφωνική συνομιλία «μιλά» από μόνη της! Όλα δείχνουν ότι, τόσο η γραμμή εξυπηρέτησης του ΕΦΚΑ, 1555, όσο και η ιστοσελίδα, efka.gov.gr, είναι υπό...κατασκευή! Οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι, αν θέλουν σωστή και έγκυρη ενημέρωση θα πρέπει να κάνουν αυτό που έκαναν πάντα! Δηλαδή να απευθύνονται στο υποκατάστημα και στους υπαλλήλους που τους εξυπηρετούσαν μέχρι χθες! 

4 1 2017 ΕΦΚΑΑΑΑ

Οι περισσότερες (για να μην πούμε όλες) υπηρεσίες που παρουσίασαν την περασμένη Τρίτη (3/1/2017) οι Υπουργός Εργασίας και Υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης, όχι μόνο έχουν τεράστια κενά, όχι μόνο υπολειτουργούν, αλλά δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα σε χιλιάδες μισθωτούς και συνταξιούχους, οι οποίοι επιθυμούν κάποια ενημέρωση.  

Το μόνο σίγουρο είναι ότι, ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης έχει διοικητή και υποδιοικητές! Οι διορισμοί έγιναν με υπουργικές αποφάσεις, και το διοικητικό συμβούλιο του ΕΦΚΑ είναι γεγονός! Ελπίζουμε τώρα που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έκανε τους διορισμούς που έπρεπε, να κάνει και κάτι για να βοηθήσει τους Έλληνες, οι οποίοι από τη μία δεν προλαβαίνουν τις νέες εγκυκλίους και από την άλλη δεν μπορούν να ενημερωθούν από πουθενά!