Ημερίδα για τη γραφειοκρατία
Ημερίδα για την επιχειρηματικότητα και την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας, διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη...
«Κυβερνητικός στόχος είναι η μείωση του κόστους της γραφειοκρατίας σε ποσοστό 25%».
Αυτό τουλάχιστον υποστήριξε η Υφυπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, θεοδώρα Τζάκρη, σε ημερίδα για την επιχειρηματικότητα και την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας, που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη από το Κέντρο Ευρωπαϊκού Συνταγματικού Δικαίου - Ίδρυμα Θεμιστοκλή και Δημήτρη Τσάτσου.
Η κα Τζάκρη υποστήριξε πως το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών για την Ηλεκτρονική διακυβέρνηση εισάγει καινοτομίες, ενώ τόνισε πως το σχέδιο «Καλλικράτης» θα αλλάξει την εικόνα του Δημοσίου.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
14:44
∙
ANNOUNCEMENTS
«Ταξίδια Φωτός»: Η Νεφέλη Μασία παρουσιάζει τη νέα ατομική της έκθεση στη Ρόδο
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT