Περιφερειακές εκλογές 2014: Χάνει δύο έδρες ο Τατούλης

Μύκονος-Αυτός είναι πανηγυρισμός: Έτσι γιόρτασε τη νίκη του υποψήφιος (vid)

Ευρωεκλογές 2014: Αγρότες, συνταξιούχοι, νοικοκυρές έκριναν την κάλπη

Δήμος Πειραιά: Όλα τα ονόματα του νέου δημοτικού συμβουλίου

Στην κορυφή η Εύα Καϊλή - Δείτε ποιοι είναι οι 21 νέοι ευρωβουλευτές

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Γιατί οι γυναίκες του Facebook ετοιμάζονται για ταξίδια στο εξωτερικό;
Αν έχετε προφίλ στο Facebook σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει ότι οι γυναίκες το έχουν ρίξει στα ταξίδια και γράφουν διάφορα στάτους όπως "Θα πάω για 15 μέρες στη Νέα Υόρκη" ή "Ετοιμάζω Βαλίτσες για Μεξικό, πάω για 7 μέρες";

Τι συμβαίνει όμως και οι γυναίκες το έριξαν στα ταξίδια εν μέσω κρίσης;

Η απάντηση κρύβεται σε μία μόδα που έχει κατακλύσει το Facebook εδώ και λίγα χρόνια! Πρόκειται για καλό σκοπό! Οι φράσεις είναι ουσιαστικά κωδικοί που δείχνουν πότε έχει γενέθλια μία κοπέλα και ο στόχος είναι η αφύπνιση και η ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού.

Το mail στέλνεται από γυναίκα σε γυναίκα και τις καλεί να αντιστοιχίσουν το μήνα που γεννήθηκαν σε έναν συγκεκριμένο προορισμό. Μετά πρέπει να προσθέσεις την ημερομηνία που γεννήθηκες ως διάρκεια παραμονής και προκύπτει το... ταξίδι. Για την ακρίβεια οι μήνες αντιστοιχίζονται ως εξής:

Ιανουάριος – Μεξικό

Φεβρουάριος – Λονδίνο

Μάρτιος – Μαϊάμι

Απρίλιος – Δομινικανή Δημοκρατία

Μάιος - Γαλλία

Ιούνιος – Αγία Πετρούπολη

Ιούλιος – Κροατία

Αύγουστος - Γερμανία

Σεπτέμβριος – Νέα Υόρκη

Οκτώβριος – Άμστερνταμ

Νοέμβριος – Λας Βέγκας

Δεκέμβριος – Αλάσκα

Δηλαδή, μία γυναίκα που γεννήθηκε. στις 5 Σεπτεμβρίου, θα "ταξιδέψει" για 5 ημέρες στη Νέα Υόρκη!

Ετσι προκύπτει η τάση ή meme που στόχο έχει να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού και την έγκαιρη διάγνωσή του. Γι' αυτό και η συγκεκριμένη μόδα ξεκίνησε από το εξωτερικό τον Οκτώβριο που είναι παγκοσμίως ο μήνας που έχει θεσμοθετηθεί ως «Μήνας Πρόληψης και Ενημέρωσης για τον καρκίνο του στήθους».

Δεν είναι πάντως λίγοι αυτοί που αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό τέτοιου είδους μόδες. Ειδικά στο εξωτερικό αρθρογράφοι έχουν διατυπώσει τις επιφυλάξεις τους για αυτά τα παιχνίδια και για το κατά πόσο μπορούν να αφυπνίσουν ή να ενημερώσουν για σοβαρά ζητήματα.

Δείτε τι γράφει το mail 

Και φέτος παίζουμε πάλι ένα παιχνίδι κατά του ΚΑΡΚΙΝΟΥ του ΜΑΣΤΟΥ. Είναι πολύ απλό, και θα ήθελα την συμμετοχή ΟΛΩΝ σας! Πέρυσι έπρεπε να γράψουμε το χρώμα του σουτιέν μας στον τοίχο μας. Για μέρες οι άντρες ήταν μπερδεμένοι...

Απορούσανε γιατί γράφουν όλα τα κορίτσια χρώματα στον τοίχο τους.

Φέτος η ιδέα είναι να ορίσουμε μια πόλη-στόχο ταξιδιού σύμφωνα με τον μήνα που γεννηθήκαμε (πιο κάτω θα δείτε μια λίστα) και η ημερομηνία γέννησης θα είναι οι μήνες που θέλετε να ταξιδέψετε. Οπότε στην κατάστασή σας θα μπορούσε να γράφει π.χ. «Θα ταξιδέψω για 21 μερες στο Λονδίνο!» (21 Φεβρουαρίου)

Ιανουάριος – Μεξικό

Φεβρουάριος – Λονδίνο

Μάρτιος – Μαϊάμι

Απρίλιος – Δομινικανή Δημοκρατία

Μάιος - Γαλλία

Ιούνιος – Αγία Πετρούπολη

Ιούλιος – Κροατία

Αύγουστος - Γερμανία

Σεπτέμβρης – Νέα Υόρκη

Οκτώβριος – Άμστερνταμ

Νοέμβρης – Λας Βέγκας

Δεκέμβριος – Αλάσκα

Μην απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα....

Γράψτε μόνο την πρόταση που σας εκφράζει στον τοίχο σας και στείλτε το μήνυμα προσωπικά σε όλα τα κορίτσια που γνωρίζετε!

Πέρυσι αυτό το παιχνίδι κράτησε τόσο πολύ που το δείξανε και στην τηλεόραση και προσπαθούμε να κάνουμε και φέτος το ίδιο.... Παρακαλώ να σταλεί μόνο προσωπικά και μόνο σε γυναίκες!

Ευχαριστώ πολύ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

  1. Αύξηση διαφημιστικών εσόδων και κερδών για το Facebook Αύξηση διαφημιστικών εσόδων και κερδών για το Facebook

    Σε 1,32 δισεκατομμύρια αύξησε το Facebook τους ενεργούς χρήστες του φέτος τον Ιούνιο (14% περισσότεροι σε σχέση με πέρσι), ενώ σημαντική αύξηση παρατηρήθηκε τόσο στα διαφημιστικά του έσοδα, όσο και στα κέρδη του, με αποτέλεσμα να ανέβουν και οι μετοχές του στη Wall Street.

    ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 24/07/2014 10:30
  2. Η Κίνα φτιάχνει δικό της επιταχυντή τύπου CERN Η Κίνα φτιάχνει δικό της επιταχυντή τύπου CERN

    Άλλη μια ένδειξη για την ολοένα αυξανόμενη αυτοπεποίθηση και διεθνή φιλοδοξία της Κίνας αποτελούν τα σχέδια της να δημιουργήσει στο έδαφός της, έναν τεράστιο επιταχυντή σωματιδίων μήκους 52 χιλιομέτρων.

    ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 24/07/2014 10:22
  3. Facebook: Σοβαρά προβλήματα στις υπηρεσίες για χιλιάδες χρήστες Facebook: Σοβαρά προβλήματα στις υπηρεσίες για χιλιάδες χρήστες

    Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν τα μηνύματα αλλά και τα σχόλια, σε κάποιες περιπτώσεις, στη γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης

    ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 24/07/2014 10:09
  4. Google Play: Ξεκίνησε η διάθεση της αναβάθμισης με Material Design (video) Google Play: Ξεκίνησε η διάθεση της αναβάθμισης με Material Design (video)

    Η Google ανακοίνωσε μέσα από επίσημο λογαριασμό στο Twitter ότι ξεκινά τη διάθεση της αναβαθμισμένης έκδοσης για το κατάστημα Google Play, η οποία φέρνει αρκετά στοιχεία από το Material Design που θα δούμε εκτενώς στο Android L το φθινόπωρο.

    ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 23/07/2014 19:07
  5. Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος: Προσοχή στο κακόβουλο λογισμικό CTB-Locker Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος: Προσοχή στο κακόβουλο λογισμικό CTB-Locker

    Η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ενημερώνει τους πολίτες για την εμφάνιση​ ενός νέου κακόβουλου λογισμικού, που ονομάστηκε ως CTB-Locker (Curve-Tor-Bitcoin Locker) και ανιχνεύεται ως «Critroni», ενώ αποτελεί την​ εξέλιξη του γνωστού κακόβουλου λογισμικού Cryptolocker Ransomware.

    ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 23/07/2014 13:46

open

Close

Newsbomb.gr © 2010 - 2014 - All Rights Reserved | Επικοινωνία | Σχετικά με Εμάς | Όροι Χρήσης | Sitemap
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που διαφημίζει η DPG DIGITAL MEDIA.