ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Και τα Dacia γίνονται υβριδικά

Και τα Dacia γίνονται υβριδικά

Η επόμενη γενιά του Sandero, που θα παρουσιαστεί του χρόνου, θα έχει και υβριδική έκδοση.

Του Γιάννη Σκουφή

H Dacia προχωρά στην ανανέωση της γκάμας της, αρχής γενομένης με τη νέα γενιά του Dokker, που θα κάνει την εμφάνισή του στην ερχόμενη έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο. Η βάση του θα είναι το υπάρχον πλαίσιο, αυτό με τον κωδικό M0, ενώ αντίθετα στο Sandero που θα ακολουθήσει το καλοκαίρι και θα είναι και στην έκθεση στο Παρίσι θα χρησιμοποιηθεί το CMF-B.

Το οποίο έχει δώσει ήδη τα διαπιστευτήριά του στα νέα Renault Clio και Captur και δίνει το παρόν και στο καινούργιο Nissan Juke. Στο Dacia θα υπάρχει μια πιο φτηνή εκδοχή του, χωρίς τη δυνατότητα υποστήριξης των τελευταίων τεχνολογιών, για ευνόητους λόγους: προκειμένου το Sandero να είναι προσιτό και για να υπάρχει μια απόσταση από το Clio.

Για τον ίδιο λόγο και η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει τα τρικύλινδρα σύνολα των 1.000 κυβικών, τόσο το ατμοσφαιρικό των 75 ίππων όσο και το turbo των 100 ίππων, αλλά όχι και τον τετρακύλινδρο των 1,33 λίτρων και των 130 ίππων. Παράλληλα δεν θα είναι διαθέσιμη και η κορυφαία έκδοση των 115 ίππων, παρά μόνο αυτή των 85, του diesel των 1.500 κυβικών, ενώ το Sandero Stepway θα είναι και υβριδικό. Με το νέο ατμοσφαιρικό σύνολο των 1.600 κυβικών και συνδυαστική ισχύ 140 ίππων.

Στο Παρίσι, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, πέρα από το Sandero θα παρουσιαστεί και η νέα γενιά του Logan.