ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Sony αποκάλυψε το Playstation 4 (pics)

Η Sony αποκάλυψε το Playstation 4 (pics)

Η Sony Computer Entertainment America LLC (SCEA) αποκάλυψε το σχεδιασμό του PlayStation®4 (PS4™)στην ετήσια συνέντευξη τύπου E3 Media & Business Summit.

Επιπρόσθετα, παρουσίασε μια εκτεταμένη συλλογή τίτλων και περιεχομένου δικής της παραγωγής αλλά και συνεργαζόμενων εταιρειών για το PS4, το PlayStation® Vita (PSVita) και το Play Station®3 (PS3™) και την συνδρομητική υπηρεσία επόμενης γενιάς Play Station®Plus (PS Plus).

“Με ιδιαίτερη υπερηφάνεια αποκαλύπτουμε σήμερα το πιο προηγμένο σύστημα gaming που δημιουργήθηκε ποτέ, το PlayStation 4, το οποίο ενσωματώνει όλα τα στοιχεία που έκαναν γνωστό το PlayStation— την αδιαπραγμάτευτη αφοσίωση στις ανάγκες τωνgamer, τη μεγάλη κοινότητα εμπνευσμένων developers με την πιο ισχυρή τεχνολογία στη διάθεσή τους, και την πολυετή κληρονομιά της δημιουργίας κόσμων χωρίς σύνορα μέσω πρωτόγνωρων gaming εμπειριών”, δήλωσε ο Jack Tretton, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της SCEA. “Αυτό, όμως, που είναι ακόμη πιο συναρπαστικό για μας είναι η μεταμόρφωση του οικοσυστήματος του Play Station σε έναν πανίσχυρο και ολοζώντανο προορισμό, στον οποίο όλοι μπορούν να παίζουν, να μοιράζονται και να συνδέονται με τους δικούς τους όρους”.

PlayStation®4

Με κομψή και μοντέρνα εμφάνιση ο συνολικός σχεδιασμός του PS4 αντανακλά την πανίσχυρη και παράλληλα προσιτή αρχιτεκτονική του συστήματος, το οποίο θα εμπνεύσει τους υπεύθυνους ανάπτυξης παιχνιδιών να απελευθερώσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους, προκειμένου να δημιουργήσουν την επόμενη γενιά πρωτόγνωρων gaming εμπειριών.

Τα World Wide Studios της SCE (SCEWWS) αναπτύσσουν ήδη περισσότερους από 30 αποκλειστικούς τίτλους για το PS4, 20 εκ των οποίων συμπεριλαμβανομένων και 12 νέων IPs θα κυκλοφορήσουν μέσα στον πρώτο χρόνο από το λανσάρισμα τουPS4. Αυτό αναδεικνύει τη δέσμευση του Play Station να προσφέρει αυθεντικό, δημιουργικό περιεχόμενο στους παίκτες και να επαναπροσδιορίσει τις gaming εμπειρίες επόμενης γενιάς. Ο Πρόεδρος των SCEWWS, Shuhei Yoshida παρουσίασε τους αποκλειστικούς τίτλους του PS4, όπως το #DRIVECLUB™, το Killzone™ ShadowFall και το KNACK™, τα οποία θα είναι διαθέσιμα από το λανσάρισμα και το inFAMOUS Second Son™, που θα κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2014. Αποκάλυψε, επίσης, την επόμενη μεγάλη κυκλοφορία της SCEA, με τίτλο The Order: 1886™, που αναπτύσσεται από το γνωστό στούντιο Readyat Dawn.

Επεκτείνοντας τη δέσμευση τους να ανακαλύπτουν πρωτότυπα και αυθεντικά παιχνίδια για τους φανατικούς της πλατφόρμας, οι υπεύθυνοι του PlayStation συνεχίζουν να συνεργάζονται με ανεξάρτητους developers και μικρά στούντιο. Ο Vice President of Developer and Publisher Relations της SCEA, Adam Boyes παρουσίασε μία εξαιρετική συλλογή τίτλων που θα κάνουν το ντεμπούτο τους σε κονσόλες μέσω της πλατφόρμας του PS4. Ανάμεσά τους τα Transistor της Super Giant, Don’t Starve της Klei Entertainment, Mercenary Kings της Tribute Games, Octodad: Deadliest Catch της Young Horses, Secret Ponchos της Switch Blade Monkeys, Outlast της Red Barrels,

Oddworld: New N Tasty της Odd world Inhabitants και Galak-Z της 17-bit. Ο Boyes παρουσίασε, επίσης, blockbuster περιεχόμενο από σημαντικές συνεργαζόμενες εταιρείες, όπως το KINGDOM HEARTS III και το FINAL FANTASY® XV της SQUAREENIX, τα Assassin’s Creed® IV Black Flag™ και Watch_Dogs™ της Ubisoft Entertainment, τοNBA® 2K 14 της 2K Sports, το The Elder Scrolls® Online των Bethesda Game Studios, ενώ αποκάλυψε σε παγκόσμια πρώτη το Mad Max™ της Warner Bros. Interactive Entertainment.

Οι υπεύθυνοι της Bungie, μίας από τις πλέον αναγνωρισμένες εταιρείες ανάπτυξης, βρέθηκαν, επίσης, στη σκηνή προκειμένου να παρουσιάσουν τα πρώτα, αποκλειστικά δείγματα gameplay του Destiny™. Η SCEA ανακοίνωσε τη σύναψη μιας πολυετούς συμφωνίας αποκλειστικής συνεργασίας με τη Bungie και την Activision, διασφαλίζοντας ότι το οικοσύστημα του PS4 θα εξελίσσεται και θα αναπτύσσεται παράλληλα με τον εκπληκτικό κόσμο του Destiny.

PlayStation®Plus
Η SCEA αποκάλυψε επίσης νέες λεπτομέρειες για το PS Plus, το οποίο δημιουργήθηκε ώστε να φέρνει κοντά τα games και τους παίκτες και να "τροφοδοτεί" την επόμενη γενιά gaming εμπειριών στο σύστημα PS4.Με την απλή συνδρομή στο PS Plus, οι gamers θα μπορούν να απολαμβάνουν όλα τα προνόμια σε όλες τις πλατφόρμες των PS4, PS3 και PS Vita.

Στα προνόμια του PS Plus συγκαταλέγονται αποκλειστικές εκπτώσεις σε games, αποθήκευση παιχνιδιών στο cloud, πρόσβαση σε δοκιμαστικά προγράμματα beta και περιεχόμενο και πρόσβαση στην Instant Game Collection.

Η Instant Game Collection, η οποία προσφέρει στα μέλη του PS Plu sάμεση πρόσβαση σε μια βιβλιοθήκη παιχνιδιών —συμπεριλαμβανομένων μεγάλων επιτυχιών, πρωτοποριακών ανεξάρτητων παιχνιδιών και κλασικών τίτλων —θα είναι προσβάσιμη και από τους κατόχους PS4 παράλληλα με το onlinegameplay, διασφαλίζοντας ότι θα έχουν διαρκώς μια μεγάλη γκάμα επιλογών και πολλά games να ανακαλύψουν και να απολαύσουν παράλληλα με άλλα μέλη της κοινότητας του PSPlus.

Προκειμένου να υποδεχτεί την υποστήριξη του PS Plus στο PS4, η SCEA θα προσφέρει την ειδική έκδοση του #DRIVECLUBPS Plus Editionσε όλα τα μέλη του PS Plus μέσω του Instant Game Collection, χαρίζοντας όλη την αυθεντικότητα και τη βαθιά εμπειρία που περιμένουν οι gamers από το #DRIVECLUB. Επιπρόσθετα ένας ψηφιακός τίτλος θα γίνεται διαθέσιμος κάθε μήνα, συμπεριλαμβανομένων τριών νέων ψηφιακών games, τα οποία παρουσιάστηκαν στη συνέντευξη Τύπου του PlayStationστηνE3:Don’tStarve, Outlast και Secret Ponchos. ΑυτοίοιτρειςτίτλοιθαείναιδιαθέσιμοιεντελώςδωρεάνμέσωτηςInstantGameCollection,καθ' όλητηδιάρκειατουπρώτουέτουςαπότολανσάρισματουPS4. Τα μέλη του PS Plus θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν μια πλήρη γκάμα εκπληκτικών τίτλων για το PS4, ενώ παράλληλα θα αξιοποιούν νέους τρόπους διαμοιρασμού εμπειριών με φίλους μέσω του online multiplayer, της μετάδοσης και παρακολούθησης games, της συνομιλίας (voice chat) ενώ παίζουν άλλα games και της δυνατότητας να συμμετάσχουν στο online παιχνίδι ενός φίλου τους.

Cloud Gaming

Η SCEA ανακοίνωσε, επίσης, ότι οι cloud gaming υπηρεσίες του Play Station θα είναι διαθέσιμες μέσα στο 2014, αρχικά στις Η.Π.Α.. Οι cloud gaming υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες αρχικά στους κατόχους PS4 και PS3 και στη συνέχεια στους χρήστες PS Vita με άμεση πρόσβαση σε μια λίστα ιδιαίτερα επιτυχημένων τίτλων του PS3. Αυτά τα games θα παίζονται μέσω streaming, αξιοποιώντας την πατενταρισμένη δικτυακή τεχνολογία της Gaikai και προσφέροντας εκπληκτικό gameplay με ταχύτατη απόκριση.

Play Station® Vita

Από το λανσάρισμά του, το σύστημα PS Vita έχει προσφέρει τα καλύτερα και πιο διαισθητικά ψηφιακά παιχνίδια, τα οποία μαγνητίζουν τους παίκτες όπου κι αν βρίσκονται. Με την ολοζώντανη οθόνη αφής των 5 ιντσών, τους διπλούς αναλογικούς μοχλούς και τους νέους τρόπους παιχνιδιού, το PS Vita είναι το ισχυρότερο φορητό σύστημα ψυχαγωγίας που κυκλοφόρησε ποτέ. Περισσότεροι από 85 τίτλοι θα γίνουν διαθέσιμοι για το PS Vita έως τα τέλη του 2013, επεκτείνοντας τη συλλογή των περισσότερων από 125 games του PS Vita και των άνω των 400 κλασικών τίτλων των PSP και PS one Classics.

Στη συνέντευξη Τύπου παρουσιάστηκαν παιχνίδια όπως τα Batman: Arkham Origins Blackgate, Counter Spy™, Destiny of Spirits™, Doki Doki Universe™, Killzone™: Mercenary και Tearaway™. Επίσης, η SCEA ανακοίνωσε ότι τα God of War HD1 and 2, Flower™και Dead Nation™ των SCEWWS, αλλά και τα FINAL FANTASYX και X-2 της Square Enix και το The Walking Dead της Telltale Game αναμένονται σύντομα στην κονσόλα.

PlayStation®3

Διανύοντας τον έβδομο χρόνο παρουσίας, το σύστημαPS3 συνεχίζει να απολαμβάνει τεράστιας αναγνώρισης και να προσφέρει στους κατόχους του περισσότερη ψυχαγωγική αξία από ποτέ. Το σύστημα PS3 θα προσφέρει την ευρύτερη γκάμα κορυφαίων τίτλων, πρωτότυπων indie games και αποκλειστικό περιεχόμενο κατά τη διάρκεια της χρονιάς, με games όπως τα Puppeteer™, Rain™, Gran Turismo® 6, BEYOND: Two Souls™, The Last of Us™, Batman: Arkham Origins και Grand Theft Auto V.