ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Έρχονται ριζικές αλλαγές στο Twitter

Έρχονται ριζικές αλλαγές στο Twitter

Έντονες αντιδράσεις έχουν προκαλέσει πληροφορίες και δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για ριζική «μεταμόρφωση» του Twitter, το οποίο μάλλον θέλει πλέον να... μοιάσει πιο πολύ στο Facebook

Μπορεί πριν από λίγο καιρό να ίσχυε το αντίθετο, με τους υπεύθυνους του Facebook να προσπαθούν δηλαδή να αντιγράψουν και να μεταφέρουν ορισμένες λειτουργίες του Twitter, ωστόσο φαίνεται ότι η δημοφιλέστερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα αποτελέσει... παράδειγμα προς μίμησιν για το Twitter.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, το Twitter ετοιμάζει την εισαγωγή νέων χαρακτηριστικών, τα οποία σταδιακά θα «διαχωρίζουν τα ενδιαφέροντα και επίκαιρα tweets από τον υπόλοιπο διαδικτυακό θόρυβο».

Ενώ δηλαδή μέχρι τώρα οι χρήστες έβλεπαν στη ροή τους τα tweets ατόμων τα οποία παρακολουθούσαν (following) και κατά χρονολογική σειρά (από το νεότερο, στο πιο παλιό), πλέον ο νέος αλγόριθμος θα κάνει μια επιλογή για το χρήστη. Κάτι που φυσικά θυμίζει πιο πολύ τον τρόπο με τον οποίο έχει οργανωθεί η ροή του Facebook.

Την είδηση, που προκάλεσε πολλές αντιδράσεις από τους φανατικούς του Twitter, επιβεβαίωσε και ο CFO της εταιρείας, Anthony Noto, με δηλώσεις του κατά τη διάρκεια ενός οικονομικού συνεδρίου στις ΗΠΑ.

MK-CN561 Twitte G 20140701191707

«Αν αναλογιστείτε τις δυνατότητες αναζήτησης μας, διαθέτουμε ένα μεγάλο σύνολο δεδομένων από επίκαιρες πληροφορίες, μέσα από θεματικά tweets», δήλωσε ο Noto. «Έτσι προκύπτει η ανάγκη για έναν αλγόριθμο που θα παρέχει το βάθος και το εύρος του περιεχομένου που διαθέτουμε για ένα συγκεκριμένο θέμα», συμπλήρωσε.

Το Twitter στην ουσία θα επιλέγει τα θέματα και τα tweets τα οποία θα εμφανίζονται στη ροή του λογαριασμού του κάθε χρήστη, αφαιρώντας τους έτσι μια ελευθερία την οποία αρκετοί προτιμούσαν σε σχέση με τη ροή πληροφοριών και ενημερώσεων στο Facebook.

«Πολλά θέματα 'θάβονται' στη ροή αν δεν έχεις μονίμως ανοικτή την εφαρμογή», αναφέρει σχετικό δημοσίευμα.

Όπως λένει πάντως οι χρήστες, η αλλαγή αυτή είναι μια κίνηση της εταιρείας για να φανεί πιο θελκτική στους περιστασιακούς χρήστες, πράγμα που με την σειρά του θα κάνει το δημοφιλές social media πιο θελκτικό προς τους διαφημιστές.

«Έτσι θα διευκολύνει την εμπειρία για τους νέους χρήστες και θα αυξήσει το ρυθμό ανάπτυξής του», σημειώνει το Digiday.

Αν και ο CFO διαβεβαίωσε ότι η εισαγωγή του νέου αλγόριθμου και οι αλλαγές θα γίνουν σταδιακά, μέσα στο 2015, εκφράζονται ήδη αμφιβολίες για το αποτέλεσμα.

Πάντως, όπως σημειώνουν και τα δημοσιεύματα των ξένων ΜΜΕ, μόνο ο χρόνος μπορεί να δείξει αν τελικά οι φωνές διαμαρτυρίας έχουν κάποια βάση, και αν τελικά ο αλγόριθμος και αυτές οι αλλαγές θα μεταμορφώσουν τόσο ριζικά το Twitter.

Διαβάστε επίσης:

Η τρομοκρατία και η κατασκοπεία μέσω του Twitter

Τι σχολίασαν οι Έλληνες στο Twitter