Για μια ακόμα φορά, το κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα τα Εξάρχεια έγιναν πεδίο «μάχης».
Νεαρά άτομα, αναφέρει το Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, επιτέθηκαν και πάλι σε διμοιρία των ΜΑΤ η οποία βρισκόταν στην οδό Χαριλάου Τρικούπη, λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Τρίτης (11/04), πετώντας βόμβες μολότοφ.
Από την επίθεση δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, ενώ έγινε προσαγωγή δύο ατόμων, τα οποία στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθερα.
Η αστυνομία αναζητά τους δράστες.
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
14:52
∙
WHAT THE FACT
«Date–flation»: Γιατί η Gen Z προτιμά τη μοναξιά από ένα ραντεβού των 250 ευρώ
14:30
∙
ANNOUNCEMENTS