ΕΛΛΑΔΑ

Πρωτοβουλία για βελτίωση της ελληνικής εικόνας στο εξωτερικό

Πρωτοβουλία για βελτίωση της ελληνικής εικόνας στο εξωτερικό

Ενδιαφέρουσα εκδήλωση του BCA (Οικονομικό Κολλέγιο Αθηνών) με κεντρικό ζήτημα την «επανατοποθέτηση» ή αλλιώς το rebranding της Ελλάδας στο παγκόσμιο και ευρωπαϊκό χάρτη, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στο ξενοδοχείο Crowne Plaza.

Είναι μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει από τον Νοέμβριο ώστε να επαναπροσδιοριστεί η εικόνα της χώρα μας στο εξωτερικό και κυρίως η αντιμετώπιση των ξένων για την Ελλάδα.

Κάποτε η χώρα μας είχε ένα πολύ καλό όνομα. Αποτελεί ακόμη ένα πολύ καλό brand.

Στην πορεία όμως, εμείς οι Έλληνες κάπως μπλεχτήκαμε με τη διαδικασία του branding.

Για την ανάγκη να διορθωθεί αυτή η κατάσταση μίλησε ο παγκοσμίου φήμης Brand Strategist Peter Economides.

Η επανάκτηση της χαμένης μας φήμης, η αυτοπεποίθηση, το όραμα και η δημιουργία ήταν κάποια από τα κύρια θέματα που αναφέρθηκαν στην ομιλία.

Η εκδήλωση, που διοργανώθηκε στο πλαίσιο μίας σειράς ομιλιών που πραγματοποιεί το BCA για τη διεύρυνση των οριζόντων των σπουδαστών του, εν όψει του νέου εξαμήνου του Κολλεγίου, που ξεκινά τον Φεβρουάριο, έκλεισε με βομβαρδισμό ερωτήσεων, τόσο από πλευράς παρευρισκομένων όσο και από τους χρήστες της fan page του BCA College στο Facebook, από όπου και η ομιλία μεταδιδόταν σε ζωντανό χρόνο.