Mετέφεραν ασθενείς με συνδρομή του Λιμενικού
Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων Λιμενικού Σώματος, μεταφέρθηκαν ασθενείς, οι οποίοι έχρηζαν άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.
Ένας 35χρονος διεκομίσθη από το λιμάνι της Νάξου στο λιμάνι της Μυκόνου, με το επιβατηγό «ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΙΙ» και ένας 49χρονος, από το λιμένα ΚΑΡΟΥΛΙΑ Αγίου Όρους στο λιμένα Δάφνης Αγίου Όρους με το επιβατηγό «ΠΟΡΤΑΙΤΙΣΣΑ».
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
18:40
∙
WHAT THE FACT
Αυτή είναι η παραλία όπου άνδρες και γυναίκες κολυμπούν με έναν τοίχο ανάμεσά τους
18:16
∙
WHAT THE FACT
Πήγε για χαλαρό μπάνιο στην παραλία και κόλλησε με το αυτοκίνητο στην άμμο - Βίντεο
18:40
∙
WHAT THE FACT