ΕΛΛΑΔΑ

Καταγγελία στο Newsbomb.gr: Με πληρωμένα εισιτήρια από τον Φλεβάρη, κινδυνεύει να μείνει στην Αθήνα

Καταγγελία στο Newsbomb.gr: Με πληρωμένα εισιτήρια από τον Φλεβάρη, κινδυνεύει να μείνει στην Αθήνα
Ταλαιπωρία για Ελληνίδα του εξωτερικού στην πτήση της επιστροφής στην Ολλανδία
InTime / ΒΟΛΙΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ

Καταγγελία της Ν.Κ. στο Newsbomb.gr για γνωστή ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρία, η οποία παρότι έχει εισπράξει τα χρήματα για την πτήση Αθήνα – Άμστερνταμ από τις 15 Φεβρουαρίου ενημέρωσε την επιβάτη ότι υπάρχει «overbooking» και δεν είναι δεδομένο ότι θα πραγματοποιηθεί το ταξίδι της.

Μια σοβαρότατη καταγγελία από την Ν.Κ., Ελληνίδα που ζει κι εργάζεται στο εξωτερικό κι επισκέφθηκε την πατρίδα για λίγες ημέρες, έγινε το απόγευμα του Σαββάτου (28/5) στο Newsbomb.gr και αφορά μια από τις πιο γνωστές αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη.

Ο λόγος για την KLM, την οποία η κ. Ν.Κ. επέλεξε για το ταξίδι της από και προς το Άμστερνταμ. Το ταξίδι είχε προγραμματιστεί από τις 15 Φεβρουαρίου, όταν και η καταγγέλλουσα «έκλεισε» και πλήρωσε τα εισιτήρια για να «πετάξει» στις 25 Μαΐου από την Ολλανδία προς το «Ελευθέριος Βενιζέλος» και να επιστρέψει στο Άμστερνταμ από την Αθήνα στις 29 Μαΐου.

Η πτήση Άμστερνταμ – Αθήνα πραγματοποιήθηκε κανονικά, όπως και όλη η διαδικασία που προηγείται με το check in κλπ., ωστόσο, η πτήση Αθήνα – Άμστερνταμ είναι αυτή που οδήγησε στην καταγγελία που ακολουθεί. Η επιβάτης επιχείρησε ένα 24ωρο νωρίτερα, όπως συνηθίζεται, να κάνει check in διαδικτυακά έτσι ώστε να φτάσει στο αεροδρόμιο για να περάσει τον έλεγχο και με το boarding pass που θα είχε στη διάθεσή της να επιβιβαστεί.

Κι εδώ ξεκινάει η ταλαιπωρία, καθώς η KLM απάντησε στην προσπάθεια για check in πως η πτήση είναι «over booked» και δεν μπορεί να γίνει επιλογή θέσης. Με λίγα λόγια, παρότι η επιβάτης έχει πληρώσει από τις 15 Φεβρουαρίου το ποσό των 378,14 ευρώ, όπως θα δείτε και στα σχετικά έγγραφα που παραθέτουμε στη συνέχεια, ελλοχεύει ο κίνδυνος να μην «πετάξει» για το Άμστερνταμ.

Το Newsbomb.gr έχει στη διάθεσή του τα στοιχεία τόσο της κ. Ν.Κ. όσο και της επίμαχης πτήσης.

Αξίζει να σημειωθεί πως η κ. Ν.Κ., επιχείρησε να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών της KLM, ωστόσο, το μήνυμα που έλαβε ήταν ότι «λόγω φόρτου εργασίας αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να απαντήσουμε»...

Το απαντητικό e-mail της KLM στην Ν.Κ. που ακόμα δεν γνωρίζει αν θα μπορέσει να «πετάξει» σε 24 ώρες...

Όλα αυτά, ενώ το ταξίδι είχε προγραμματιστεί, και πληρωθεί κανονικά, από τις 15 Φεβρουαρίου όπως θα δείτε στο e-mail επιβεβαίωσης στις φωτογραφίες που ακολουθούν.

Το e-mail επιβεβαίωσης της πληρωμής για τα εισιτήρια.
Τα στοιχεία της πτήσης Άμστερνταμ-Αθήνα
Τα στοιχεία της πτήσης Αθήνα - Άμστερνταμ.
Η επιβεβαίωση της πληρωμής.