ΕΛΛΑΔΑ

Τέμπη: Ο κλειστός σταθμός πριν το σημείο της τραγωδίας και το «μπαράκι» της Λάρισας

Τέμπη: Ο κλειστός σταθμός πριν το σημείο της τραγωδίας και το «μπαράκι» της Λάρισας
Φωτογραφία αρχείου / INTIME

Σοβαρές καταγγελίες από υπάλληλο του ΟΣΕ για τις συνθήκες που επικρατούσαν στον σταθμό της Λάρισας. Η τραγική ειρωνεία με τον κλειστό σταθμό μερικά μέτρα πριν από το σημείο της τραγωδίας στα Τέμπη.

Μία ακόμα «δικλείδα ασφαλείας» που θα μπορούσε να αποτρέψει την τραγωδία στα Τέμπη, δεν ήταν δυνατό να χρησιμοποιηθεί. Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Open, σε ελάχιστη απόσταση από το σημείο του δυστυχήματος υπήρχε σιδηροδρομικός σταθμός ο οποίος είναι εδώ και καιρό εκτός λειτουργίας. Συγκεκριμένα, ο σταθμός «Ευαγγελισμός», στα Τέμπη, όταν λειτουργούσε είχε και σταθμάρχη και κλειδούχο, όμως, πλέον από τη στιγμή που είναι εκτός λειτουργίας δεν υπήρχε κανείς για να αποτρέψει το μοιραίο.

Ο σταθμός σταμάτησε να λειτουργεί με την έναρξη του συστήματος τηλεδιοίκησης, όμως, παρά το γεγονός ότι αυτό το σύστημα είναι πια εκτός λειτουργίας δεν υπήρξε επαναλειτουργία του σταθμού. Έτσι, δεν υπήρχε ούτε κλειδούχος, ούτε σταθμάρχης και έτσι δεν ήταν κανείς εκεί για να βάλει ένα «φρένο» στη μοιραία αμαξοστοιχία και να αποτρέψει τη σύγκρουση που αποδείχθηκε θανατηφόρα για 57 συνανθρώπους μας.

Την ίδια ώρα, στο φως της δημοσιότητας ήρθε μια ακόμα καταγγελία από υπάλληλο του ΟΣΕ, στο τμήμα καθαρισμού. Όπως είπε η συγκεκριμένη εργαζόμενη, πολλές φορές στον σταθμό της Λάρισας οι σταθμάρχες είχαν συναθροίσεις και μετέτρεπαν τον χώρο εργασίας τους σε… μπαράκι.

«Μαζεύονταν εκεί πέρα το βράδυ, ας πούμε. Μαζεύονταν, έσβηναν τα φώτα, μουσικές, ουίσκι. Πάρτι ας το πούμε. Εγώ τουλάχιστον όταν πήγαινα εκεί πέρα, έβλεπα κάποια πράγματα, γιατί μιλούσα, χαιρετούσα», είπε μεταξύ άλλων.

«Ο πίνακας υπολειτουργούσε και θα το ξαναπώ, πιο πολύ συνεννοούνταν με τα τηλέφωνα, σταθμάρχης με μηχανοδηγό. Εγώ αυτό είχα καταλάβει τόσο καιρό, σας είπα είμαι στην καθαριότητα. Η λειτουργία γίνεται με το τηλέφωνο και υπάρχει και ένα σαν GPS εκεί πέρα μηχανοδηγού με σταθμάρχη», ανέφερε μεταξύ άλλων για τον περιβόητο πίνακα.

«Δύο χρόνια που είμαι εκεί, πρώτα περνούσε η εμπορική προς Αθήνα από την πρώτη γραμμή της Λάρισας και μετά έφευγε το Intercity 62. Αυτό τώρα πώς έγινε δεν γνωρίζω», σχολίασε για το μοιραίο βράδυ.

Σχετικές ειδήσεις