ΕΛΛΑΔΑ

Τέμπη: Διαβάσεις «παγίδες θανάτου» στη Λάρισα - Αποκαλύψεις για την εκπαίδευση του σταθμάρχη

Τέμπη

Προβληματισμό και έντονη ανησυχία προκαλούν οι εικόνες εγκατάλειψης στο σιδηροδρομικό δίκτυο όλης της χώρας και ειδικότερα στη Λάρισα όπου τα τρένα περνούν μέσα από την πόλη με ελάχιστα μέτρα ασφαλείας

Κάτι παραπάνω από επικίνδυνη είναι η καθημερινότητα των πολιτών στη Λάρισα με τις διαβάσεις τρένων να έχουν ανύπαρκτα μέτρα ασφαλείας, ανεπαρκή περίφραξη, ενώ οι πεζογέφυρες είναι εγκαταλελειμμένες.

Οι σιδηροδρομικές γραμμές στη Λάρισα περνούν μέσα από την πόλη με την δημοτική Aρχή να τονίζει ότι τίθεται ζήτημα ασφάλειας των πολιτών, καθώς δεν υπάρχει κατάλληλη και σωστή περίφραξη.

Σε αρκετά σημεία οι γραμμές, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA, περνούν δίπλα από τις αυλές των σπιτιών, με μοναδική ασφάλεια για τους πολίτες να είναι η μπάρα, η οποία ανεβοκατεβαίνει εάν υπάρχει δρομολόγιο.

Σημειώνεται ότι τέλη Ιουνίου του 2022 οι σιδηροδρομικές γραμμές στη Λάρισα είχαν βαφτεί και πάλι με αίμα, όταν αυτοκίνητο συγκρούστηκε στη διάβαση με διερχόμενο τρένο και ο 34χρονος οδηγός έχασε τη ζωή του.

Ακριβώς δίπλα, υπάρχει ένα σχολικό συγκρότημα με 1.500 παιδιά και ο μοναδικός τρόπος να περάσουν στην απέναντι πλευρά της πόλης, να περπατήσουν πάνω στις γραμμές των τρένων.

Ο προβληματισμός των κατοίκων είναι τεράστιος και δεν σταματούν να εκφράζουν τον προβληματισμό τους, ειδικά μετά και από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο 59χρονος σταθμάρχης έκανε εξάσκηση σε χαλασμένους πίνακες

Την ίδια ώρα νέα αποκαλυπτικά στοιχεία για την ελλιπή εκπαίδευση που έλαβε ο μοιραίος σταθμάρχης της Λάρισας βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Ο 59χρονος ο οποίος παραμένει στη φυλακή ως ένα από τα υπεύθυνα πρόσωπα για την τραγωδία στα Τέμπη, έκανε πρακτική εξάσκηση σε χαλασμένους πίνακες.

Συγκεκριμένα, ο σταθμάρχης φέρεται να εκπαιδεύτηκε μαζί με άλλον έναν συνάδελφό του σε δύο συγκεκριμένους σταθμούς, στο Λιτόχωρο και την Καλαμπάκα.

Ωστόσο, ο πίνακας ελέγχου στο Λιτόχωρο είναι χαλασμένος, ενώ στην Καλαμπάκα δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου, επειδή αποτελεί τερματικό σταθμό και σταθμό αφετηρίας.

Προβληματισμό προκαλεί επίσης η πληροφορία ότι ο 59χρονος είχε συμπληρώσει μόνο 144 ώρες θεωρητικής εξάσκησης από τον δεύτερο κύκλο της εκπαίδευσής του, από τις 177 που απαιτούνταν.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα για το μήνα Φεβρουαρίου, ο 59χρονος έκανε 14 υπηρεσίες στην Καλαμπάκα, όπου όπως προαναφέρθηκε δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου.

Στη συνέχεια έκανε άλλες δύο υπηρεσίες στους Νέους Πόρους μαζί με έναν άλλο συνάδελφο, με τις βάρδιες τους να είναι πρωινές, ενώ τη μοιραία βάρδια της 28ης Φεβρουαρίου ο 59χρονος ήταν μόνος του, καθώς οι συνάδελφοί του αποχώρησαν νωρίτερα από τη βάρδια τους.

Σχετικές ειδήσεις

Υπουργείο Υποδομών: Θα έρθουν στο φως τα αίτια της τραγωδίας στα Τέμπη

Τέμπη: H οργισμένη απάντηση αδερφού θύματος για την εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη

Βίντεο-ντοκουμέντο: Τα συστήματα που δεν λειτούργησαν στα Τέμπη