ΕΛΛΑΔΑ

Τρία κινηματογραφικά «απρόοπτα» του Ράλλυ Ακρόπολις

Τρία κινηματογραφικά «απρόοπτα» του Ράλλυ Ακρόπολις

Sebastien Loeb, Markko Martin και Peter Solberg: Οι τρεις οδηγοί-νικητές του Ράλλυ Ακρόπολις, οι οποίοι είχαν κάποιες έντονες στιγμές στον Εθνικό μας Αγώνα.

Η αλήθεια είναι πως από ένα δύσκολο Ράλλυ δεν λείπουν τα απρόοπτα. Τι σημαίνει αυτό; Πως όσο και εάν οι πρωταγωνιστές του αγώνα προσπαθούν, δεν γίνεται να γλιτώσουν από τον νόμο του… Μέρφι που λέει πως «Οτιδήποτε μπορεί να πάει στραβά θα πάει στραβά».

Πώς οι Loeb, Solberg και Martin ανέτρεψαν τα δεδομένα και την ατυχία;

Ο Petter Solberg βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του Subaru και παλεύει να το κρατήσει στον δρόμο, αφού το τιμόνι έχει αρχίσει να ξεβιδώνεται.

Ο συνοδηγός του, Phil Mills, προσπαθεί να το βιδώσει την ώρα που το αυτοκίνητο κινείται με αγωνιστικούς ρυθμούς μέσα στην ειδική διαδρομή. Τελικά, τα καταφέρνει και τερματίζουν στην 5η θέση.

Κάτι αντίστοιχο συνέβη και με τον Markko Martin στο Ράλλυ Ακρόπολις του 2003, όταν αναγκάστηκε να οδηγήσει το Ford Focus του για περίπου 20 χιλιόμετρα… στα τυφλά.

Ξαφνικά, ενώ ήταν μέσα στην ειδική διαδρομή, άνοιξε το καπό του Focus καλύπτοντας τη μεγαλύτερη επιφάνεια του παρμπρίζ. Ο Εσθονός δεν σταμάτησε και ακούγοντας τον συνοδηγό του κατάφερε να συνεχίσει και να μην έχει έξοδο από τον δρόμο.

Βέβαια ο οδηγός της Ford μείωσε ρυθμό χάνοντας πολύτιμα δευτερόλεπτα, αλλά όχι και την πρώτη θέση.

Τέλος, ο Sebastian Loeb στο Ράλλυ Ακρόπολις του 2005, ήρθε αντιμέτωπος με ένα απρόοπτο περιστατικό. Εδώ δεν υπήρξε ατυχία σε ειδική διαδρομή αλλά η κίνηση ενός αυτοκινήτου με τρεις τροχούς στην Αττική Οδό.

Ειδικότερα, με την ολοκλήρωση της ειδικής διαδρομής, το Citroen Xsara του Loeb είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερά ελαστικό. Ο χρόνος τον πίεζε και δεν σταμάτησε να το αλλάξει πριν την απλή (χωρίς χρονομέτρηση) διαδρομή προς το ΟΑΚΑ, που ήταν το Service Park για να γίνουν επισκευές.

Τα κομμάτια του ελαστικού διέλυσαν τη ζάντα την πλύμνη και την ανάρτηση της Xsara, έτσι το αυτοκίνητο συνέχιζε σχεδόν κατεστραμμένο, προς το σημείο Service. Εκεί οι μηχανικοί επισκεύασαν την Citroen, χωρίς ο Γάλλος να χάσει χρόνο ή να πάρει ποινή.