Πάτρα: Πέθανε μωρό 2,5 μηνών
Το μωρό διακομίσθηκε σε πολύ άσχημη κατάσταση στο νοσοκομείο με τους γιατρούς να προσπαθούν να το κρατήσουν στη ζωή.
Την τελευταία του πνοή άφησε μωρό δυόμιση μηνών έπειτα από τη διακομιδή του στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το μωρό διακομίσθηκε σε πολύ άσχημη κατάσταση στο νοσοκομείο με τους γιατρούς να προσπαθούν να το κρατήσουν στη ζωή.
Πληροφορίες που μεταφέρονται με επιφύλαξη από ιατρικούς κύκλους θέλουν το παιδί να προσβλήθηκε από κάποιο μικρόβιο (μια πιθανότατα είναι από μηνιγγιτιδόκοκκο), το οποίο δεν έγινε έγκαιρα αντιληπτό από το οικογενειακό περιβάλλον του.
Για το περιστατικό θα ζητηθεί άδεια της οικογένειας για να διενεργηθεί νεκροψία.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
18:40
∙
WHAT THE FACT
Αυτή είναι η παραλία όπου άνδρες και γυναίκες κολυμπούν με έναν τοίχο ανάμεσά τους
18:16
∙
WHAT THE FACT
Πήγε για χαλαρό μπάνιο στην παραλία και κόλλησε με το αυτοκίνητο στην άμμο - Βίντεο
18:40
∙
WHAT THE FACT