VIDEO: ''Συγγνώμη'' ζήτησε από τους κατοίκους ο πιλότος του F-18 που έπεσε!
"Συγγνώμη, που εδώ στην περιοχή σας συνετρίβη το αεροπλάνο μας", φέρεται να είπε ο ένας από τους δύο πιλότους του F-18 του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ που συνετρίβη σε συγκρότημα κατοικιών στην Βιρτζίνια Μπίτσ,320 χιλιόμετρα 320 χλμ. από την Ουάσινγκτον- ευτυχώς χωρίς θύματα. Οι πληροφορίες μιλούν για 3-5 ελαφρα πραματισμένους , πιθανώςο ένας να είναιο πιλότος .Οι ζημιές στα πέντε κτήρια από την τοπική πυροσβεστική υπηρεσία χαρακτηρίζονται "εκτεταμένες". "'Ομως, μέχρις ώρας δεν έχουμε αγνοούμενους", ανέφερε ο εκπρόσωπος της ίδιας υπηρεσίας, κ. Τιμ Ρίλεϊ. ,Λίγο πριν την πτώση, μάρτυρες είδαν το αεροσκάφος να αδειάζει τη δεξαμενή καυσίμων. Άλλοι ανέφεραν ότι είδαν φλόγες στους κινητήρες. Η πόλη βρίσκεται κοντά στη βάση αεροσκαφών Οσιάνα από όπου απογειώθηκε το αεροσκάφος.Φωτογραφίες και βίντεο που δημοσιεύτηκαν στο Ίντερνετ δείχνουν πυκνούς μαύρους καπνούς στην περιοχή -μετά την συντριβή.