Έσκαβαν όλη τη νύχτα για να κλέψουν κινητά
Στόχος «ποντικών» έγινε ένα κατάστημα κινητής τηλεφωνίας στα Εξάρχεια.
Η διάρρηξη έγινε στο κατάστημα που βρίσκεται στην οδό Στουρνάρη λίγο μετά τις δύο τα ξημερώματα.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του καταστήματος οι δράστες κατάφεραν να αρπάξουν δεκάδες κινητά μεγάλης αξίας.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
18:16
∙
WHAT THE FACT
Πήγε για χαλαρό μπάνιο στην παραλία και κόλλησε με το αυτοκίνητο στην άμμο - Βίντεο
07:20
∙
WHAT THE FACT