ΕΛΛΑΔΑ

Φλερτάρει ξανά ο Βόλος με την ιδέα υδατοδρομίου

Φλερτάρει ξανά ο Βόλος με την ιδέα υδατοδρομίου

Την ιδέα λειτουργίας υδατοδρομίου στο Βόλο συζητάει και πάλι η πόλη καθώς διαθέτει τη σχετική εμπειρία από τη σύνδεσή της με την Αθήνα μέσω υδροπλάνων, ενώ αξιολογεί θετικά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής και την αλλαγή του νομικού πλαισίου που προβλέπει τη θεσμοθέτηση των υδάτινων διαδρόμων.

Εδώ και λίγο καιρό εκδηλώνεται επενδυτικό ενδιαφέρον και σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Γιάννη Πρίγκο η τελική έκβαση του εγχειρήματος εξαρτάται από τη βιωσιμότητα των επιχειρησιακών σχεδίων που προωθούν οι εταιρείες.

Όπως δήλωσε ο κ. Πρίγκος «Είμαστε στο στάδιο μιας αρχικής έρευνας. Δύο εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο μας παρουσίασαν τα σχέδιά τους και βρισκόμαστε στο στάδιο της επικαιροποίησής τους, που πρέπει να κατατεθούν για να πάρουμε την άδεια του υδατοδρομίου».

Παράλληλα διευκρινίζει ότι, αφού δοθούν άδειες από Δήμους, λιμενικά ταμεία και οργανισμούς λιμένων για τη λειτουργία υδατοδρομίων, είναι ζήτημα των εταιρειών να καταγράψουν τις δυνατότητες λειτουργίας ενός δικτύου ανάλογα με την τιμολογιακή τους πολιτική, τη συχνότητα των δρομολογίων, την ανταγωνιστικότητα του μέσου του υδροπλάνου σε σχέση με τις οδικές ή ακτοπλοϊκές μεταφορές.

Ειδικά για τον Βόλο, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος σχολιάζει ότι βρίσκεται στο κέντρο της χώρας και ενδεχομένως η σύνδεσή του με την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τις Σποράδες θα είναι βιώσιμη και προσθέτει ότι «Προς το παρόν, οι εταιρείες κάνουν μια καταγραφή της δυνατότητας χωροθέτησης κάποιων υδατοδρομίων. Όταν εκδίδεται η άδεια, σημαίνει ότι μπορεί το εγχείρημα να υλοποιηθεί και από εκεί και πέρα τίθεται ένας μακροπρόθεσμος στόχος που έχει να συνεισφέρει πολλά και στην τοπική οικονομία και στην ευρύτερη, που συνάδει με τον τουρισμό, την επιχειρηματικότητα, τη δυνατότητα διακίνησης επιβατών που θα προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα. Μπορεί, αρχικά, να 'στηθούν' δέκα υδατοδρόμια και στη συνέχεια το δίκτυο και τα δρομολόγια να επεκτείνονται γεωγραφικά. Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για κάτι δυναμικό».