Θεσσαλονίκη: Θα πουν το νερό… νεράκι τη Δευτέρα
Εργασίες σύνδεσης νέων αγωγών δικτύου ύδρευσης θα γίνουν αύριο Δευτέρα 21 Ιουλίου στη Θεσσαλονίκη στις οδούς Σανταρόζα με Σαπφούς του δήμου Θεσσαλονίκης.
Προβλήματα υδροδότησης θα παρουσιαστούν στις οδούς Αναγεννήσεως, Γιαννιτσών, Ταντάλου και σε όλες τις παρακείμενες σε αυτές οδούς του δήμου.
Διαβάστε επίσης:
«Όμηροι» της Εφορίας 2,6 εκατομμύρια Έλληνες φορολογούμενοι
Βγάλτε τα μαγιό: Έρχονται καταιγίδες – Αναλυτικά η πρόγνωση για σήμερα
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
10:14
∙
WHAT THE FACT
Το τεστ με την σελίδα Α4 στην πόρτα του ψυγείου για να μην σπαταλάτε ρεύμα το καλοκαίρι
10:04
∙
WHAT THE FACT