Υπό κατάληψη το δημαρχείο της Πάτρας
Μέλη του ΠΑΜΕ απέκλεισαν την κεντρική είσοδο του δημαρχείου της Πάτρας...
Μέλη του ΠΑΜΕ απέκλεισαν την κεντρική είσοδο του δημαρχείου της Πάτρας, με τις υπηρεσίες, ωστόσο, να λειτουργούν κανονικά.
Παράλληλα, σε λίγη ώρα αναμένεται να καταλάβουν το κτίριο οι εργαζόμενοι στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT