ΦΑΚΕΛΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

«Οι διαφημιστές πήραν στο λαιμό τους (και) τη Mercedes»

«Οι διαφημιστές πήραν στο λαιμό τους (και) τη Mercedes»
Μπορεί ο Χάρος να σώζει τον οδηγό στη διαφήμιση της Mercedes που έτρεξε από την περασμένη χρονιά, αλλά στην Ελλάδα δεν έσωσε τις πωλήσεις...

Μπορεί ο Χάρος να σώζει τον οδηγό στη διαφήμιση της Mercedes που έτρεξε από την περασμένη χρονιά, αλλά στην Ελλάδα δεν έσωσε τις πωλήσεις της εταιρίας.

Τα στοιχεία του Συνδέσμου εισαγωγέων είναι αποκαλυπτικά για την κατάρρευση μιας μάρκας που επί χρόνια αποτελεί διεθνές σύμβολo.

Η Mercedes παρουσιάζει ποσοστό απωλειών που υπερβαίνει αισθητά το μέσο όρο της αγοράς ενώ είναι και η εταιρία με τη μεγαλύτερη ποσοστιαία πτώση σε σχέση με τον Απρίλιο του 2010 αν εξαιρεθούν μάρκες που πωλούν στην Ελλάδα μονοψήφιο αριθμό αυτοκινήτων και τα ποσοστά δεν έχουν ουσιαστική αξία.

Ειδικότερα σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία από τις ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων προκύπτει ότι η Mercedes τον Απρίλιο του 2011 πούλησε 127 αυτοκίνητα έναντι 353 αυτοκινήτων πέρυσι, μια πτώση που αντιστοιχεί σε ποσοστό 64%.

Την ίδια στιγμή η μέση πτώση της αγοράς σε σύγκριση με τον προηγούμενο Απρίλιο ήταν 18,1% γεγονός που δείχνει την κατάρρευση των πωλήσεων της Mercedes.

Ούτε όμως και τα συγκριτικά στοιχεία του πρώτου τετραμήνου του 2011 είναι καλύτερα για τη Mercedes. Η πτώση πωλήσεων σε σχέση με το περυσινό τετράμηνο φτάνει το 65,9% καθώς από ταξινομήσεις 1401 αυτοκινήτων τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2010 φέτος έχουμε μόλις 478. Επιπλέον η μέση πτώση της αγοράς είναι για το τετράμηνο 50,6% γεγονός που δείχνει τη μεγάλη υστέρηση της γερμανικής φίρμας της οποίας οι απώλειες είναι περισσότερες από 15 ποσοστιαίες μονάδες επιπλέον του μέσου όρου.

Η Mercedes λόγω της μεγάλης πτώσης πωλήσεων κάνει προσπάθεια να προσελκύσει αγοραστές διαφημίζοντας ότι πουλά 240 αυτοκίνητα σε πολύ χαμηλές τιμές, αλλά αυτό δε φαίνεται ικανό να προσελκύσει τους καταναλωτές.

Η ζημία που έκανε ο Χάρος και άλλες αδυναμίες της εταιρίας φαίνεται ότι είναι καταλυτικές για την εταιρία που φαίνεται ότι χάνει τεράστια μερίδια αγοράς δυσανάλογα του brand name που χτίστηκε χρόνια στην Ελλάδα.

Οι διαφημιστές της Mercedes έχουν κι αυτοί σοβαρό μερίδιο ευθύνης, αν και φυσικά η ευθύνη δεν ανήκει μόνο σε αυτούς αλλά και την ίδια την εταιρία που τους εμπιστεύτηκε