ΕΛΛΑΔΑ

Ένα 24ωρο μετά το θάνατο της 56χρονης επανασύνδεσαν το ρεύμα

Ένα 24ωρο μετά το θάνατο της 56χρονης επανασύνδεσαν το ρεύμα

Δε λέει να κοπάσει ο θόρυβος που προκάλεσε η τραγική κατάληξη της παραπληγικής γυναίκας- Αποποιούνται των ευθυνών ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ

Η ειρωνεία της υπόθεσης είναι ότι περίπου ένα 24ωρο μετά την διακοπή της ηλεκτροδότησης στο σπίτι της άτυχης γυναίκας, το ρεύμα επανασυνδέθηκε, η ίδια ωστόσο δεν ήταν εκεί... Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες από το cretalive, ένα 24ωρο μετά τον θάνατο της 56χρονης, οι αρμόδιοι φορείς μερίμνησαν και σύνδεσαν ξανά το ρεύμα, ωστόσο η άτυχη γυναίκα έχει φύγει!

Σκηνές γροθιά στο στομάχι, εκτυλίχθηκαν το μεσημέρι στο σπίτι της άτυχης 56χρονης τετραπληγικής Χανιώτισσας που έφυγε από τη ζωή μετά τη διακοπή παροχής του ηλεκτρικού ρεύματος.

Λίγο πριν τις 15.00 το μεσημέρι συνεργείο της ΔΕΗ συνοδευόμενο από την αστυνομία προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο έντασης, έφτασε στο σπίτι της οικογένειας, για να επανασυνδέσει το ηλεκτρικό ρεύμα.

Οι συγγενείς δεν άντεξαν και μέσα στον πόνο τους φώναξαν προς στο συνεργείο "Συγχαρητήρια να τους πείτε που σκότωσαν έναν άνθρωπο"

Από το 2004 η άτυχη 56χρονη εξαιτίας σοβαρής νόσου ζούσε με μηχανική υποστήριξη. Ωστόσο, η Επιχείρηση έκοψε το ρεύμα στο σπίτι, με αποτέλεσμα μία ώρα αργότερα η γυναίκα να καταλήξει.

Υπενθυμίζεται ότι στις καταγγελίες η ΔΕΗ απάντησε με ανακοίνωσή στην οποία διευκρινίζει ότι ουδέποτε ήταν καταχωρημένη στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η ΔΕΗ δεν κόβει ποτέ το ρεύμα.

Τα παιδιά της άτυχης τετραπληγικής καταγγέλλουν πως χάσανε τη μητέρα τους για 800 ευρώ παρά τον διακανονισμό που είχαν κάνει με τη ΔΕΗ, ενώ έχουν υποβάλλει μήνυση κατά παντός υπευθύνου.

Την ίδια στιγμή υποστηρίζουν πως η Επιχείρηση είχε ενημερωθεί εγγράφως για την κατάσταση της μητέρας τους από το 2007, γεγονός που διαψεύδει η ΔΕΗ. Μάλιστα, όπως εξηγεί στη Νέα Τηλεόραση Κρήτης ένας από τους γιους της άτυχης γυναίκας, στο παρελθόν η ΔΕΗ ήθελε να προχωρήσει σε εργασίες στο διπλανό οίκημα, με αποτέλεσμα να σημειωθεί πολύωρη διακοπή ρεύματος. Όταν τους ενημέρωσαν ότι κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να συμβεί λόγο της κατάστασης της υγείας της μητέρας τους, η ΔΕΗ έφερε μία γεννήτρια στην οικογένεια. «Πιστεύετε ότι δεν είχε ενημερωθεί η ΔΕΗ;» αναφέρει ο ένας γιος της.

«Θα κινηθώ νομικά ενάντια στον οποιοδήποτε. Συγχαρητήρια για το απρόσωπο χαρακτήρα που δείξανε. Μακάρι να μην το βρούνε μπροστά τους. Μέσα από τον πόνο μου παρακαλώ να μην έχουν ποτέ τέτοιο πρόβλημα» είπε μεταξύ άλλων ο ίδιος.

Σύμφωνα με τον γιο της, πριν από δύο μήνες είχαν ενημερώσει τον Διευθυντή της ΔΕΗ στο υποκατάστημα Χανίων και τους είπε ότι η οφειλή που έπρεπε να πληρωθεί ήταν 115 ευρώ και πως τα υπόλοιπα ήταν χαράτσι. Ο γιος της υποστηρίζει πως το χρέος τακτοποιήθηκε, ωστόσο δεν υπήρχε ενημέρωση στον νέο λογαριασμό. Την ίδια στιγμή καταγγέλλει ότι η διακοπή έγινε χωρίς να υπάρξει καμία ενημέρωση πριν από την Επιχείρηση.

«Το συνεργείο της ΔΕΗ θα μπορούσε να δει από το παράθυρο της κουζίνας σε τι κατάσταση ζούσε η μητέρα μου. Με το έκοψε το ρεύμα χτυπάνε σειρήνες. Κανείς δεν αναρωτήθηκε τι συνέβη;» αναρωτιέται ο γιος της. "Είναι άδικο μία γυναίκα να φύγει σαν να την έχουν πνίξει' λέει συγκινημένος.

Διαψεύδει η ΔΕΗ ότι γνώριζε για τη γυναίκα

Από την πλευρά της η ΔΕΗ, σχολιάζοντας το τραγικό περιστατικό και τα όσα υποστηρίζουν οι συγγενείς της σε ανακοίνωση που εξέδωσε υποστηρίζει πως δεν γνώριζε πως η γυναίκα ζούσε με μηχανική υποστήριξη.

«Ύστερα από σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.

Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα», αναφέρει συγκεκριμένα η Επιχείρηση.

Διαβάστε επίσης:

Συγκλονίζουν τα λόγια του γιου της άτυχης τετραπληγικής γυναίκας στα Χανιά