Η συγκλονιστική ανακάλυψη της NASA: Δείτε τι βρέθηκε στον Άρη

Τελικά δεν είμαστε μόνοι μας εκεί έξω...

Ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια που απασχολεί την ανθρωπότητα εδώ και αιώνες δεν είναι άλλο από την ύπαρξη εξωγήινης ζωής στον γαλαξία μας.

Η NASA εδώ και δεκαετίες δηλώνει αποφασισμένη να απαντήσει στο ερώτημα αυτό και φαίνεται πως τα κατάφερε καθώς βρέθηκαν οι πρώτες απτές αποδείξεις για την ύπαρξη ζωής στον Άρη!

Το rover της NASA, Curiosity, εντόπισε αυτό που μέχρι πριν λίγα χρόνια φάνταζε σενάριο επιστημονικής, μιας και βρήκε υπολείμματα αλάτων σε κρατήρα, τα οποία σχηματίστηκαν από νερό που υπήρχε εκεί.

Οι πρώτοι υπολογισμοί, όπως δημοσιεύθηκαν στο Nature Geoscience, αναφέρουν πως η λίμνη ήταν εκατομμυρίων ετών ενώ τα άλατα που βρέθηκαν περιέχουν ιχνοστοιχεία που θα δώσουν πάρα πολλές απαντήσεις στο ερώτημα για την ζωή στον «κόκκινο» πλανήτη.

Μέσα στις επόμενες ημέρες θα υπάρξουν ασφαλέστερα συμπεράσματα, την ώρα που το Curiosity κινείται προς μια περιοχή στην οποία η NASA εκτιμά πως θα βρει πολύ σημαντικότερα ευρήματα.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr