Τρόμος: Εμφανίστηκε νέος μυστηριώδης ιός - Δείτε πού

pixabay

Την ώρα που ο κοροναϊός εξαπλώνεται ταχύτατα και απειλεί να λάβει διαστάσεις πανδημίας, εντοπίστηκε ένας νέος μυστηριώδης ιός. - Η προέλευση του είναι αινιγματική και βάζει σε προβληματισμό τους επιστήμονες

Πρόκειται για τον Yaravirus (Γιαραϊός), ο οποίος σύμφωνα με τους επιστήμονες διαθέτει ένα γονιδίωμα που δεν μπορεί να ταυτοποιηθεί, καθώς δεν έχει εντοπιστεί σε άλλη έρευνα που αφορά ιούς.

Τα τελευταία χρόνια οι επιστήμονες έχουν ανακαλύψει μια ποικιλία νέων ιών που αποτελούν πρόκληση, λόγω του περίπλοκου γονιδιώματός τους. Όχι μόνο είναι τεράστιο και πολύπλοκο, αλλά τους δίνει τη δυνατότητα να συνθέτουν πρωτεΐνες, με αποτέλεσμα να μπορούν να επιδιορθώσουν και να αναπαράγουν το DNA.

Σε αντίθεση, όμως, με άλλους ιούς αμοιβάδας, ο Yaravirus δεν ανήκει σε αυτήν την κατηγορία των τεράστιων και πολύπλοκων γονιδιωμάτων. Αυτό που τον κάνει να ξεχωρίσει είναι ότι στην πλειονότητά του αποτελείται από γονίδια που δεν έχουν περιγραφεί προηγουμένως. Συγκεκριμένα, το 90% των γονιδίων του δεν έχει καταγραφεί σε δημόσιες επιστημονικές βάσεις δεδομένων και τη βιβλιογραφία.

Δείτε στην gallery πού εντοπίστηκε ο ιός και πώς πήρε το όνομα του:

Η ομάδα που εξέτασε τον ιό, δήλωσε μεταξύ άλλων στο επιστημονικό bioRxiv: «Αναφέρουμε την ανακάλυψη του Yaravirus, μιας νέας γενιάς ιού αμοιβάδας, με μία αινιγματική προέλευση».

Ο ιολόγος Τζόνατας Αμπραχάο, του Ομοσπονδιακού Πανεπιστημίου του Minas Gerais, ανέφερε ότι τα αποτελέσματα ήταν ενδεικτικά για το πόσο ακόμη χρειάζεται να καταλάβουμε για τους ιούς.

Οι ερευνητές φαίνεται να οδηγούνται στο συμπέρασμα ότι με τον Yaravirus ανοίγεται ένα νέο παράθυρο σε έναν ολόκληρο κόσμο ιών για τους οποίους η ανθρωπότητα δεν γνωρίζει σχεδόν τίποτα.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.